۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۶۸۸۱۴
رییس شورای اجرایی حزب الله:

حزب الله با اقدامات بزدلانه دشمنان عقب‎نشینی نمی‎کند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، حمله موشکی به مناطق مسکونی جنوب لبنان را محکوم کرد و اظهار داشت: اقدامات بزدلانه دشمنان، حزب الله را از پیگیری اهداف خود متوقف نخواهد کرد.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز گذشته در مراسمی به مناسبت هفتمین روز درگذشت یکی از مجاهدان حزب الله لبنان، حمله موشکی به جنوب لبنان را به شدت محکوم کرد.

 

وی خواستار پیگیری این حملات موشکی به مناطق مسکونی جنوب لبنان از سوی دولت این کشور در اسرع وقت شد و تأکید کرد: دولت باید عاملان این حمله تروریستی و پشتیبانان مالی آنان را شناسایی کرده و محاکمه کند.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان این اقدامات بزدلانه را در متوقف ساختن حزب الله لبنان برای رسیدن به اهدافش بی فایده خواند و گفت: ما به راه خود ادامه خواهیم داد و تجربه نشان داده است که ایستادگی پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی در ادامه با اشاره به آخرین تحولات سوریه تاکید کرد: شورشیان مسلح با وجود پشتیبانی‌های بسیاری که از سوی کشورهای عربی و غربی دریافت می کنند نتوانستند اهداف این کشورها را مسجل سازند.

 

حجت الاسلام صفی الدین گفت: کار به جایی رسیده است که چند روز پیش وزیر امور خارجه ایالت متحده آمریکا مجبور شد که اعتراف کند ارتش سوریه در حال پیشروی است و این مورد دلیل روشنی بر قدرتمند بودن دولت سوریه است. /983/ب903/د

ارسال نظرات