۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۶۸۹۳۵
معاون پژوهشی حوزه علمیه امام صادق زنجان:

ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات توطئه‎های دشمنان را خنثی می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان گفت: ویژگی یک کاندید اصلح این است که متدین، متخصص، پیرو ولایت فقیه و آگاه به زمان باشد.
ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات توطئه‎های دشمنان را خنثی می‎کنند

حجت الاسلام کریم حسنی، معاون پژوهشی حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به ویژگی های یک کاندید اصلح، اظهار داشت: این هشت نفری که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و به مردم معرفی شده اند از نظر ما اصلح هستند و البته مردم باید قبل از انتخاب کاندیدای مورد نظر خود، در عملکرد و برنامه های او تأملی داشته باشند؛ هر چند ویژگی های زیادی می توان برای نامزد اصلح بیان کرد همچون متدین بودن، متخصص بودن، پیرو ولایت فقیه بودن، آگاه به زمان بودن و البته دارای روحیه جهادی باشد.


وی در ادامه با اشاره به انتظارت مردم از کاندیداها و رییس جمهور آینده افزود: مردم از رییس جمهور آینده و کاندیداها انتظار دارند که از هم اکنون ضعف های جامعه را رصد کرده و شناسایی کنند و سپس در صدد رفع این مشکلات و حتی تقویت آن برآیند؛ ضعف هایی مانند بی کاری جوانان، تورم و گرانی موجود در بازار و مصادیق زیادی که می شود بیان کرد.


حجت الاسلام حسنی در پایان با اشاره به تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه مبنی بر عدم شرکت مردم در انتخابات تصریح کرد: مردم ما علی رغم مشکلات زیادی که دارند از اول انقلاب تاکنون در صحنه بوده و بصیرت خود را همیشه به رخ همگان کشیده اند و این بار نیز مثل همیشه حضوری پرشور و حداکثری خواهند داشت تا بار دیگر مشتی محکم باشد بر دهان استکبار و یاوه گویان جهان. /901/ت302/ب

ارسال نظرات