۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۶۹۰۶۴
با محکومیت جنایات عراق؛

حزب‌الله: حلقه جهانی برای فشار بر حامیان جریان تکفیری تشکیل شود

خبرگزاری رسا ـ حزب‌الله لبنان با محکوم کردن شدید جنایات تروریستی عراق خواستار ایجاد حلقه‌ای جهانی برای فشار بر حامیان جریان‌های تکفیری در منطقه شد.
حزب الله لبنان

 

به گزارش رسا به نقل از العهد، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اقدامات تروریستی اخیر در عراق را محکوم کرده و آن را در راستای ادامه اقدامات گروهک‌های تکفیری مورد حمایت برخی رژیم‌های عربی و غربی و منطقه‌ای برای ضربه زدن به عراق دانست.

 

این بیانیه تاکید کرد که تقابل وحشیانه‌ای که این کشورها در عراق به راه انداخته‌اند، صدها شهید و زخمی بر جای گذاشته و خسارت‌های مادی فراوانی را نیز وارد کرده است، استفاده آنها از صدها خودروی بمب‌گذاری شده نیت این قاتلان را در کشتن هر چه بیشتر مردم عراق نشان می‌دهد.

 

حزب الله در بیانیه خود کشتار جمعی شهروندان بی‌گناه و عاملان و حامیان آنها را نیز محکوم کرد. این حزب از تمامی آزادگان و شریفان دنیا خواست صدای خود را علیه این قاتلان بلند کنند تا به حلقه‌های فشار بر کشورهایی تبدیل شوند که این تروریست‌ها را حمایت می‌کنند و آنها را با انواع مواد منفجره تسلیح و تجهیز می‌کنند و جنایت‌های تروریستیشان را پوشش می‌دهند.

 

این بیانیه همچنین با ابراز همدردی با مردم مظلوم عراق و خانواده‌های شهدا، از خداوند برای زخمی‌های این حادثه‌ها شفای عاجل مسألت کرده و از ملت عراق خواست تا صفوف خود را برای مقابله با موج تکفیری‌های قاتل مستحکم کنند تا عراق روی امید و شکوفایی را ببیند./980/ب102/د

ارسال نظرات