۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۶۹۱۸۵
رییس حوزه علمیه امام صادق لبنان:

نباید در برابر قتل نیروهای امنیتی بی‎تفاوت بود

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه امام صاد (ع) لبنان، تعدی به ارتش این کشور را محکوم کرد و اظهار داشت که تضعیف ارتش، آرامش لبنان را خدشه دار می‌کند.
شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی رییس حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان که صبح امروز در این حوزه سخنرانی می کرد، با محکومیت قتل سه تن از نیروهای ارتش لبنان از سوی تروریست‌ها گفت: تعدی به ارتش لبنان خطر امنیتی بالایی برای لبنان و آرامش و امنیت آن است.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر دولت در اقدامی سریع به ارتش و نیروهای امینتی لبنان برای بالا بردن توانایی خود کمک نکند بدون شک گروه‌های تروریستی مشکلاتی را برای کشور به وجود خواهند آورد.

 

این عالم لبنانی تاکید کرد که نمی‌توان این تجاوز را بی اهمیت شمرد و باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار دوباره آن به کار برد.

 

آیت الله نابلسی اظهار داشت: با تضعیف ارتش لبنان، راه برای ورود فتنه و مشکلات خارجی و داخلی باز شده و آرامش کشور خدشه دار می‌شود.

 

وی در پایان بر لزوم تصویب قانون انتخاباتی جدید تاکید کرد و گفت: گروه‌ها و احزاب سیاسی باید برای جلوگیری از ایجاد بن بست سیاسی در اسراع وقت قانون انتخاباتی جدیدی را به تصویب برسانند./983/ب903/د

ارسال نظرات