۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۶۹۲۲۸
نماینده ولی فقیه در کردستان:

جواب دشمن به سازش‌کاران، تحریم و محور شرارت خواندن ایران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان این که رییس جمهور آینده باید با رهبری هماهنگ باشد، مقاومت را سبب عقب نشینی دشمن و سازش را موجب تشدید تحریم ها و تهدیدها دانست.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان جهارشنبه شب در دیدار اساتید، فضلا و طلاب شیروان، فاروج و اسفراین که در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن نهادینه شدن ایمان و عمل صالح، در جامعه را موجب سعادت دنیا و آخرت بندگان ذکر کرد.
وی نقش روحانیت در تقویت ایمان و عمل صالح را در میان مردم را سنگین ارزیابی کرد و ابراز داشت: تقویت باورهای مردم و گرایش جامعه به سوی حق از وظایف مهم روحانیت است.
نماینده ولی فقیه در کردستان توجه به حاکمیت الله را اصلی مهم خواند و اظهار کرد: انبیای الهی برای تحقق حاکمیت الله فرستاده شدند و امروز نیز علما عهده دار این مسؤولیت هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با تأکید بر این که جنگ میان حق و باطل همیشه بوده و خواهد بود، گفت: انسان مؤمن باید برای حاکم کردن نظام اسلامی همیشه در حال مبارزه باشد.
انقلاب اسلامی تنها تفکری است که می تواند در برابر غرب بایستد
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان این که در گذشته شرق و غرب علیه خدا و دین قیام کرده بودند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی نظام شرق از هم پاشید و تئوری آنها برای ضربه به دین از بین رفت.
وی با تأکید بر این که اندیشمندان و تئوریسین های غربی انقلاب اسلامی را رکن اساسی حکومت جهان می دانند، ابراز کرد: آنها اذعان دارند که تنها چیزی که می تواند در برابر تفکر غربی بایستد، انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی بیان کرد: دشمنان اذعان کردند که خطر انقلاب اسلامی تنها از حیث مادی و نفت نیست بلکه انقلاب اسلامی ایدئولوژی ما را به هم می ریزد و این خطری بزرگ برای غرب است.
مقاومت در برابر توطئه‌ها حُسن شیعیان است
وی با تأکید بر این که دشمن برای ضربه زدن و از بین بردن نظام اسلامی دست به هر کاری می زند، ابراز کرد: دشمنان برای مبارزه با دین بهائیت را در ایران و برای شیعیان و وهابیت را در میان اهل سنت ایجاد کردند.
نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: حُسنی که شیعه دارد این است که حیله دشمنان را متوجه شد و در مقابل بهائیت ایستاد و آنها را تکفیر کرد اما وهابیت به اهل تسنن ضربه های سنگینی وارد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اگر ما به دشمنان باج دهیم مشکلاتمان حل نمی شود، گفت: جواب دشمن به کسانی که اهل سازش بودند، تحریم و محور شرارت خواندن ایران بود.
وی ادامه داد: همه مشکلات ما از همان زمان آغاز شد و دشمن ما را تهدید می کرد اما وقتی در برابر دشمن ایستادیم و مقاومت کردیم آنها هم عقب نشینی می کنند.
اختلاف شیعه و سنی خواسته دشمن است
نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر این که دشمن در هر جای منطقه دست گذاشته با مقاومت مواجه شده است، اظهار کرد: امروز دشمنان اذعان می کنند که با تجاوز به سوریه علنا این کشور را به ایران داده اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان این که در گذشته اگر فردی در ارتش سوریه نماز می خواند او را اخراج می کردند، تصریح کرد: امروز بسیاری از شیعیان به ارتش سوریه ملحق شده و در برابر تروریست ها می جنگند.
وی با تأکید بر این که مقاومت و پایداری اسلامی حلقه محاصره رژیم صهیونیستی را تنگ تر کرده است، گفت: ‌امروز دشمن به این نتیجه رسیده تنها راهی که می تواند مسلمانان را به جان هم بیندازد دان زدن به اختلاف شیعه و سنی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به بیانات مهم رهبری در کردستان، اظهار کرد: رهبری فرمودند هر دستی که بخواهد در میان مسلمان تفرقه ایجاد کند چه شیعه باشد چه سنی باید قطع شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد:‌ با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امنیت و وحدت مناسبی در منطقه کردستان حکم فرما شده است.
حساب اهل سنت از وهابیت جدا است
وی با تأکید بر این که حساب اهل سنت از وهابیت، سلفی‌ها و تکفیری‌ها جدا است و آنها مذاهب چهارگانه اهل سنت را قبول ندارند، اظهار داشت: ارادت اهل سنت به اهل بیت(ع) مانند ما است و ما باید بدون دامن زدن به اختلافات برای جذب آنها تلاش کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان این که باید کاری کرد که دیگران جذب دین شوند، گفت: متأسفانه امروز دفع ما بیشتر از جذبمان شده و اگر ما درست عمل می کردیم وهابیت این قدر رشد نمی کرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان منطق اسلامی را منطق حرف حق و دوستی دانست و ابراز کرد:‌ علاقه بیش از اندازه سران هفتاد کشور اسلامی در اجلاس اخیر به رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دهنده منطق اسلامی است.
تحقق حماسه سیاسی خنثی کننده توطئه دشمن است
وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت تحقق حماسه سیاسی تأکید کرد و گفت: امروز جنگ تمام عیار دشمنان و بدخواهان علیه نظام اسلامی است و به خاطر همین امر است که رهبری خواستار تحقق حماسه در انتخابات شدند.
دشمن به دنبال کسانی است که از ولایت فاصله دارند
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی بر ضرورت تلاش برای انتخاب اصلح تأکید کرد و ولایت مداری را از ویژگی های مهم رییس جمهور آینده دانست و اظهار کرد: امروز مدیریت رهبری برای همه جهانیان ثابت شده و دشمن به دنبال کسی است که با رهبری هماهنگ نباشد.
نماینده ولی فقیه در کردستان احراز صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان را مورد توجه قرار داد و گفت: برخی گمان می کردند با عدم احراز صلاحیت برخی اتفاقاتی در کشور می افتد اما رهبری فرمودند که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
وی با بیان این که وحدت اصلاح طلبان از اصولگرایان بیشتر است، ابراز کرد: آنها بر روی روحانی توافق کرده اند اما با سخنانی که ولایتی مبنی بر حضور خود مطرح کرد دیگر امیدی به ائتلاف 1+2 نیست./927/پ201/ج
ارسال نظرات