۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۶۹۵۴۰
حمله مجدد قرضاوی به شیعیان:

علوی‌ها حتی از یهودیان و مسیحیان کافرتر هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که پس از آغاز جنگ سوریه بیشتر به عنوان رهبر معنوی گروه‌های تروریستی و افراطی شناخته می شود؛ در اظهارتی اهانت آمیز و تفرقه افکنانه علوی‌ها را کافر توصیف کرد.
قرضاوي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العالم، یوسف قرضاوی، رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه دوحه پایتخت قطر، علوی های سوریه را "نصیریه" توصیف کرد و مدعی شد: علوی‌ها حتی از یهودیان و مسیحیان نیز کافرتر هستند.


وی همچنین از همه مسلمانان در سراسر جهان خواست برای کمک به شورشیان مسلح و تروریست های خارجی به شهر القصیر سوریه بروند.


قرضاوی که به مواضع ضد تشیع شهرت دارد، در ادامه با انتقاد شدید از حامیان نظام سوریه از جمله روسیه، ایران و حزب الله لبنان؛ مقاومت لبنان را "حزب طاغوت" و "حزب شیطان" توصیف کرد.


یوسف قرضاوی در خطبه هایش از هر گونه اشاره ای به جنایات تروریست هایی که از کشورهای مختلف با هدف جنگ با ارتش و مردم سوریه وارد این کشور شده و مرتکب جنایات گسترده از جمله کشتار مردم شده اند، خودداری کرد.


حملات تند این قرضاوی به سوریه و مقاومت در حالی است که وی هیچگاه اعتراضی به اقدامات جنایتکاران رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین و لبنان نداشته و حتی اخیرا در اظهاراتی، نگرانی واشنگتن درباره رژیم صهیونیستی بی مورد دانسته و گفته است که مخالفان سوریه برای اسرائیل خطر ندارند./994/ب102/د

ارسال نظرات