۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۶۹۵۷۳

چند خبر کوتاه انتخاباتی از آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ انتصاب رییس ستاد عالی حمایت های مردمی ولایتی در آذربایجان شرقی و سفر قالیباف به تبریز از مهم‎ترین اخبار کوتاه انتخاباتی استان آذربایجان شرقی است.
اخبار انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، نعمت الله حکیم، دبیر کل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی، هادی ابراهیمی را به عنوان رییس ستاد عالی حمایت های مردمی در استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

دبیر کل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی که به عنوان رییس ستاد عالی حمایت های مردمی از سوی علی اکبر ولایتی برای ستاد وی منصوب شده بود، در حکمی هادی ابراهیمی را به سمت رییس ستاد عالی حمایت های مردمی در استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

گفتنی است، از سوابق هادی ابراهیمی سنایی می توان به دبیر حزب عدالت طلبان آذربایجان شرقی و استاد علوم سیاسی دانشگاه اشاره کرد.

دبیران شهرستانی و استانی ستاد قالیباف در آذربایجان شرقی منصوب شدند

با حضور عضوشورای مرکز سد افق کشور، پرویز فرج زاده و مسؤول پهنه شمال غرب ستاد افق کشور، مهندس برزا، دبیران شهرستانی شاخه افق و دبیر استانی ستاد افق دکتر قالیباف منصوب شدند.

در این جلسه، حاج نبی نورپور به عنوان دبیر استانی ستاد افق و محمدرضا عباسی ناصر به عنوان جانشین ستاد استانی انتخاب شدند؛ همچنین دکتر مزارس، رییس ستاد مردمی دکتر قالیباف در کشور جهت هماهنگی سفر دکتر قالیباف به تبریز آمده و از ستادهای انتخاباتی بازدید می کنند.

انتصاب های جدید در ستادهای مردمی شاخه جبهه حامیان ولایت قالیباف

رییس ستادهای مردمی شاخه جبهه حامیان ولایت دکتر محمد باقر قالیباف از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان آذربایجان شرقی منصوب و معرفی شد.

طی حکمی از سوی دکتر محمد باقر قالیباف، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ناصر خیری به عنوان رییس ستادهای مردمی شاخه جبهه حامیان ولایت این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان آذربایجان شرقی منصوب و معرفی شد.

فعالیت 30 کمیته ستاد انتخاباتی ولایتی در آذربایجان شرقی آغاز شد

عباس دانش آموز، رییس ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی در آذربایجان شرقی گفت: 30 کمیته تحت نظر این ستاد فعالیت های خود را در استان آغاز کرده اند که در بخش های گوناگون از جمله فرهنگی، جوانان، ورزش، رسانه و هنرمندان در شهرستان ها و روستاها نیز فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: دکتر ولایتی 17 اردیبهشت ماه سفری به تبریز داشت و برنامه هایی نیز با استقبال مردم در موضوعات گوناگون برگزار شد و با توجه به اینکه باید به هر استان حداقل یک سفر داشته باشد، امکان حضور مجدد ولایتی در تبریز کم است.

دانش آموز با اشاره به این‌که در کنار ستادهای رسمی دکتر ولایتی، ستادهای مردمی نیز به صورت خودجوش شکل گرفته و فعالیت های خوبی در دست اقدام است، گفت: بر اساس نظر دکتر ولایتی هر گونه تخریب علیه کاندیداها در ستاد او ممنوع است و اگر تخریبی نیز علیه ما انجام شد، مقابله ای صورت نخواهد گرفت.

قالیباف فردا میمان تبریزی ها خواهد بود

غفوری، رییس ستاد محمدباقر قالیباف در آذربایجان‌شرقی، برنامه‌های سفر این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به این استان را تشریح کرد و گفت: قالیباف در ساعت 7:30 یکشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله مدنی تبریز خواهد شد و از آنجا برای دیدار با مردم آذربایجان‌غربی، عازم این استان خواهد شد.

وی در تشریح ادامه برنامه‌های قالیباف گفت: این کاندیدا در ساعت 15:45 در مسیر بازگشت به آذربایجان‌شرقی وارد شهر ایلخچی خواهد شد و پس از ورود به تبریز به زیارت گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در ساعت 16:30 عصر روز 12 خرداد خواهد رفت.

غفوری دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در ساعت 17 را از دیگر برنامه‌های این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان برشمرد و گفت: دیدار مردمی و سخنرانی قالیباف در ساعت 17:50 در سالن پورشریفی مجموعه ورزشی تختی تبریز و دیدار با اعضای اتاق بازرگانی صنعت و معدن تبریز در محل اتاق بازرگانی استان از دیگر برنامه‌های سفر قالیباف به آذربایجان‌شرقی است./935/د101/غ

ارسال نظرات