۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۶۹۶۱۲

حمله امام مسجدالنبی به مقاومت اسلامی

خبرگزاری رسا ـ امام مسجد النبی در مدینه منوره با حمله شدید به مقاومت، اظهارداشت : افراد مقاومت اسلامی از عوامل دشمن هستند.
صلاح البدير امام جمعه مسجد النبي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صلاح البدیر امام مسجد النبی در خطبه‎های نماز جمعه روز گذشته مدینه منوره با حمله شدید به مقاومت، مدعی شد: این افراد عوامل دشمن هستند.

 

وی افزود: اهل سنت قوی تر از آن هستند که با کسانی دشمنی کنند که دروغ را به عنوان مذهب خودشان قرار داده اند و بهترین اولیای الهی پس از پیامبران یعنی صحابه پیامبر (ص) را تکفیر می کنند.

 

البدیر در ادامه این ادعاهای فتنه انگیزانه خود اظهار داشت: آنها مدعی برافراشتن پرچم مقاومت در مقابل اشغالگران هستند. آنها هرگز نخواهند توانست تاریخ نقش بسته در اذهان را تغییر داده یا وجهه زشت مذهبشان را که کشتن کودکان، زنان و پیرمردان، تخریب منازل، مساجد و شهرهای مسلمانان را جایز می داند، دگرگون کنند.

 

ادعاهای این مبلغ وهابی سعودی درحالی ضد مقاومت مطرح می شود که عربستان سعودی تاکنون حتی یک گلوله از ذخایر تسلیحاتی خود را در راه مقاومت و حمایت از مردم ستم دیده و تحت اشغال فلسطین به کار نگرفته است، این کشور در مقابل با آغاز بحران و جنگ در سوریه، همسو با منافع غرب و رژیم صهیونیستی همه توان خود را برای حمایت از گروه های مسلح و اعزام تروریست به سوریه جهت براندازی نظام این کشور به کار گرفت.

این مبلغ وهابی همچنین درحالی که بحث و جدل‌های فراوانی در عربستان بین علمای این کشور در خصوص واقعیت و صحت احادیث نوشیدن ادرار شتر وجود دارد، از کسانی که این احادیث را زیر سؤال می برند، انتقاد کرد./9456/ب102/د

ارسال نظرات