۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۶۹۷۳۲
با سخنرانی حجت الاسلام اختری؛

همایش انتخاب تاریخی در سراب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب از برگزاری هشتمین همایش انتخاب تاریخی در سالروز انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان امام امت خبر داد.
رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، امام جمعه سراب در جمع خبرنگاران گفت: هشتمین همایش انتخاب تاریخی با حضور و سخنرانی حجت الاسلا والمسلمین اختری، نماینده ولی فقیه در مجمع تقریب اسلامی عصر روز 15خرداد در سراب برگزار خواهد شد.


حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی افزود: در این همایش ابعاد مختلف انتخاب تاریخی و سرنوشت ساز نمایندگان مجلس خبرگان مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.


امام جمعه سراب انتخاب تاریخی حضرت آیت الله خامنه ای به جانشینی حضرت امام راحل(ره) را موجب مستولی شدن یاس و ناامیدی در اردوگاه دشمنان و شور و امید در اردوگاه دوستان انقلاب اسلامی عنوان کرد.


رضا شفیع نژاد، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراب گفت: این همایش به همت و مجری گری اداره فرهنگ و ارشاد سراب همه ساله در روز 15خرداد برگزار می شود.


وی افزود: امسال هم عصر روز 15خرداد، سالن اجتماعات آموزش و پرورش میزبان مدعوین و مردم ولایتمدار سراب خواهد بود.


دبیر همایش انتخاب تاریخی از ارائه مقالات متعدد از سوی صاحب نظران به دبیرخانه همایش با موضوعات ولایت فقیه و تداوم انقلاب اسلامی، نقش ولایت فقیه در وحدت و انسجام ملی و موضوعات دلخواه دیگر در این زمینه خبرداد و افزود: از مقالات برتر در این همایش تجلیل خواهد شد./935/د102/ب

ارسال نظرات