۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۶۹۸۱۴

تحریم کالاهای صهیونیستی از سوی کلیسای متحد کانادا

خبرگزاری رسا ـ کلیسای متحد کانادا که بزرگترین کلیسای پروتستان این کشور است و بیش از دو میلیون حامی دارد، محصولات شرکت‌‌های صهیونیستی سهیم در گسترش ساخت‌وسازهای غیرقانونی را تحریم کرد.
تحريم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کلیسای متحد کانادا طرح تحریم شرکت‌های صهیونیستی «کتر پلاستیک»، «سودا استریم» و «اهاوا» را که سال گذشته مطرح شده بود، به اجرا درآورد.

 

کانادا یکی از بازارهای اصلی مورد هدف این سه شرکت‌ است که به ترتیب تولیدکنندگان وسایل خانگی، نوشیدنی و لوازم آرایشی هستند.

 

کلیسای متحد کانادا اعلام کرده است که در ماه‌های آینده با رؤسای این شرکت‌ها وارد مذاکره می‌شود تا از حمایت ساخت‌وسازهای غیرقانونی در سرزمین‌های اشغالی کرانه باختری و قدس شرقی دست بردارند. در غیر این صورت این کلیسا با متصدیان عرضه محصولات این شرکت‌ها در کانادا نیز وارد مذاکره می‌شود تا فروش این محصولات را به کلی در این کشور تعطیل کند.

 

در پاسخ به این اقدام کلیسای متحد کانادا، مرکز امور اسرائیل و یهود (CIJA) اعلام کرد که صدها فلسطینی نیز در این شرکت‌ها کار می‌کنند.

 

این مرکز صهیونیستی ادعا کرد: کلیسای متحد کانادا که اعلام می‌کند در صدد کمک به مردم فلسطین است، به نظر می‌رسد با این اقدام تنها به دنبال اهداف شخصی خود بوده و به زندگی فلسطینیان طبقه متوسط که در این کارخانه‌ها کار می‌کنند، فکر نمی‌کند.

 

این مرکز صهیونیستی پیش از این نیز با اعلام کمپین «حمایت در مقابل تحریم» از شهروندان یهودی خواسته بود با خرید از این سه شرکت، از کارکنان این شرکت‌ها حمایت کنند./982/ب101/د

ارسال نظرات