۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۷۰۰۳۴
پس از سوء قصد به جان مفتی حامی حزب الله؛

ماهر حمود: در حمایت از مقاومت عقب نشینی نمی‌کنم

خبرگزاری رسا ـ یکی از حامیان اهل سنت حزب الله لبنان که به تازگی مورد سوء قصد قرار گرفته است تاکید کرد به هیچ وجه در حمایت از مقاومت اسلامی عقب نشینی نخواهد کرد.
ماهر حمود، از علماي اهل سنت لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود از علمای اهل سنت لبنان و امام جماعت مسجد القدس منطقه صیدا صبح  امروز از سوی افراد ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفت.
 
شیخ ماهر محمود که از علمای اهل سنت حامی حزب الله لبنان به شمار می‌آید، پس از این عملیات نافرجام در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای المیادین ابراز امیدواری کرد که نیروهای امنیتی تروریست‌ها را شناسایی کرده و مورد محاکمه قرار دهند.
 
وی با تاکید بر اینکه در چند روز اخیر بارها از سوی گروه‌های تکفیر تهدید به مرگ شده بود، گفت: این تهدیدها و سوء قصدها نمی‌تواند مرا از حمایت به مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین باز دارد.
 
این عالم لبنانی از اتهام دست داشتن فرد و گروه خاصی در عملیات ترور نافرجام ممانعت کرد و گفت: بدون شک کسانی این عملیات را ترتیب داده اند که به دنبال نا امن کردن منطقه صیدا و کشاندن فتنه از سوریه به لبنان هستند.
 
در همین راستا علمای اهل سنت و شیعی لبنان از جمله سید احمد شوقی الدین، رییس جمعیت علماء الدین و شیخ عبدالناصر جبری، دبیرکل جنبش الامه لبنان در پیام‌ها و اظهار نظرهای جداگانه سوء قصد به جان امام جماعت مسجد القدس صیدای لبنان را محکوم کردند./983/ب902/ک
ارسال نظرات