۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۷۰۰۸۱

اجرای طرح احیای هویت مسلمانان در اکراین

خبرگزاری رسا ـ اتحادیه سازمان های اجتماعی اکراین، تبلیغات« آخرین مسلمان نباش» را به منظور احیای هویت مسلمانان اکراین آغاز کرده است.
اکراين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اتحادیه سازمان های اجتماعی«الرائد» و اداره دینی مسلمانان اکراین«امة» تبلیغاتی را با شعار «آخرین مسلمان نباش» به راه انداخته است.

 

«حمزه عیسی» رییس دفتر اتحادیه الرائد، بزرگترین موسسه امور اسلام و مسلمانان در دونباس اکراین دراین باره گفت: این تبلیغات همه گروه های سنی و فرهنگی و همه کسانی که از هویت و محیطشان دور مانند، در برمی گیرد.

 

عیسی افزود: هدف از این تبلیغات احیای هویت تاتاری و جلوگیری از فراموشی آن و تقویت تمسک به اسلام به عنوان برجسته ترین میراث برجا مانده از پیشینیان و انتقال آن به آیندگان به عنوان مسلمان است.

 

وی تاکید کرد: این تبلیغات همه شهرها و روستاها را در بر می گیرد تا بتوان هویت مسلمانان را احیا کنند. این تبلیغات به شکل برگزاری نشست ها و دیدارهای هفتگی از خانه ها و مساجد و مدارس انجام خواهد شد.

 

رییس دفتر الرائد خاطر نشان کرد: ائمه جماعات نقش مهمی در تبین دین به تاتارها و ارایه آن از طریق نشست ها و سخنرانی ها ایفا می کنند./982/ب101/د

ارسال نظرات