۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۷۰۱۵۱
راه امام/ مفتی اهل سنت هند در گفت‏وگو با رسا:

امام خمینی ریشه وابستگی به آمریکا را در ایران خشکاند

خبرگزاری رسا - مفتی اھل سنت ھند گفت: انقلاب اسلامی ایران حادثه ای است که ریشه استعمار جھانی آمریکا و اسرائیل را در ایران خشک کرد و این نعمتی بود که خداوند با رهبری امام خمینی به مردم ایران عنایت کرد.
مفتي مکرم احمد

 

مکرم احمد مفتی اھل سنت ھند و امام جمعه دھلی در گفت‏وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، به ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول سی سال اشارہ کرد و گفت: جمھوری اسلامی ایران با رھبری حضرت ایت اللہ خامنه‎ای پیشرفت های زیادی داشته است.مردم ایران باید قدر این رهبر گرانمایه را بدانند و به سخنان حکیمانه اش گوش فرا دهند.

 

وی با تاکید بر این که امروز فقط جمھوری اسلامی ایران موجب ترس و وحشت آمریکا در سراسر جھان شدہ است ابراز داشت: کشورھای غربی، آمریکا و لابی‎ھای صھیونیستی برای اثبات عدم موفقیت انقلاب اسلامی ایران تمام توان خود را بکار گرفته اند اما چیزی که ملت ها مشاهده می کنند اقتدار و عزت این کشور و پیشرفت های علمی در حوزه های مختلف است.

 

مکرم احمد بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران حادثه ای است که ریشه استعمار جھانی آمریکا و اسرائیل را در ایران خشک کرد و این نعمتی بود که خداوند با رهبری امام خمینی به مردم ایران عنایت کرد. امام خمینی ریشه وابستگی به آمریکا را در ایران خشکاند.

 

وی همچنین با تسلیت سالگرد رحلت رھبر فقید انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) اظهار داشت:امام خمینی با توکل به خداوند متعال طومار دولت چندین ساله شاھنشاھی در ایران را درھم پیچید.


مفتی اهل سنت هند انقلاب اسلامی ایران به رھبری امام راحل را مصداق مبارزہ حق و باطل دانست و تاکید کرد: امام خمینی بعنوان نمایندہ الھی با پشتوانه مردم خدا جوی ایران قدرت‎ھای شیطانی را از پای درآورد.


وی در مقایسه انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ھای منطقه بیان داشت: امام خمینی(ره) حیات مجدد را به اسلام هدیه کرد و این برگ برنده انقلاب ایران بود.
 

ارسال نظرات