۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۱۷۰۲۸۹
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

امام خمینی انسانی کامل و رھبری بی نظیر بود

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مراسم سالگرد ارتحال رھبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رہ) را انسانی کامل، فقیھی وارسته و رھبری بی نظیر توصیف کرد.
حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفري، رييس مجلس وحدت مسلمين پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در مراسم بیست و چھارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در دفتر مرکزی مجلس وحدت مسلمین در شھر لاھور پاکستان برگزار شد ابعاد شخصیتی امام راحل را مورد بررسی قرار داد.


جعفری، امام خمینی(رہ) را حامی مظلومان و مستضعفان جھان و مخالف دولتمردان ستمکار توصیف کرد و خواستار اتحاد مظلومان جھان علیه طاغوت شد.


این روحانی پاکستانی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به پیروی از مبانی اسلامی و رھبری امام خمینی(رہ) به پیروزی رسید، تاکید کرد: امام خمینی(رہ) انسانی کامل، فقیھی وارسته و رھبری بی نظیر بود.


رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان به سختی های پیش روی امام خمینی(رہ) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشارہ کرد و گفت: امام خمینی(رہ) تبعید، زندان و شھادت عزیزان خود را تحمل کرد اما از آرمانھای انقلابی خود عقب نشینی نکرد.

 


وی حضرت آیت الله خامنه ای را جانشینی شایسته برای امام خمینی(رہ) توصیف کرد و ابراز داشت: انقلاب خمینی(رہ) به رھبری امام خامنه ای قله های افتخار و اقتدار را فتح می کند.

 

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: امام خامنه ای همچون دیواری آهنین در برابر استکبار جهانی است. پرچم حق به زودی در سراسر جهان به اهتزاز درمی آید و نظام های طاغوتی سرنگون می شوند./988/ب904/د

ارسال نظرات