۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۷۰۳۶۲

بزرگداشت امام خمینی در ونزوئلا

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) در کاراکاس ونزوئلا برگزار شد.
امام خميني (ره)


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم بزرگداشت بیست و  چهارمین سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گرامیداشت پانزده خرداد و شهادت امام موسی کاظم (ع) از سوی رایزنی های فرهنگی کشورمان در ونزوئلا با حضور شخصیتهای دینی و فرهنگی، جمعی از مسلمانان و  ایرانیان مقیم برگزار شد.


در این مراسم ابتدا مسگری به تلاوت آیاتی از قران کریم پرداخت، در ادامه سعید مروج رایزن فرهنگی  کشورمان به سخنرانی در ارتباط با امام پرداخته و گفت: یاد بیاورید زمانی که تعداد کمی بودید و همان تعداد کم هم مستضعف بودید ولی با به وجود آمدن انقلاب اسلامی خدای متعال  شما را تائید کرد و این تائید سبب شد با عزت شوید. نقش امام امت در این مسیر تعیین کننده بود و در ادامه نقش  رهبری در انقلاب  مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود رسانده است و خداوند ایشان را از گزند حوادث حفظ کند.

 

در ادامه حجت الاسلام نامنی برای شرکت کنندگان ونزوئلایی به تشریح نقش امام امت پرداخت و اظهار داشت: امام در بیداری اسلامی که الان بوجود آمده است نقش داشته اند و هر کجا از عدالت صحبت می‎شود امام حضور دارد.

 

حجت الاسلام کیایی نژاد نیز تصریح کرد:ما باید امام را رهبر تمام رهبران دنیا بدانیم و شخصیت ایشان هنوز هم ناشناخته است چرا که در تمام ابعاد علمی فرهنگی سیاسی صاحب نظر بودند/994/ب102/د

ارسال نظرات