۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۷۰۵۲۹
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

افراط و تفریط مقدمه انحراف از مسیر ولایت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری گفت: نباید در مسیر تبعیت از رهبری عقب ماند و یا از مواضع ایشان جلو زد، رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره و در همه مواضع خود از افراط و تفریط به دور بوده است.
حجت‌الاسلام علي انتظاري، امام جمعه جلفا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در دیدار سرگروه های حلقه های صالحین حوزه الزهراء سپاه مرند تمسک به بصیرت را مهم ترین ابزار برای مقابله با فتنه های دشمنان نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: بصیرت همچون چراغی در غبار فتنه انسان را از لغزش باز می دارد.


وی با بیان این‌که برای کسب بصیرت راهی جز ولایت‌مداری وجود ندارد، افزود: توجه و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی می تواند ابزار مهم و دقیقی جهت حرکت درست در مسیر اسلام و انقلاب باشد، در حقیقت حضور فعال در جبهه ولایت می تواند در بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمنان نقشی بسزا داشته باشد.


حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: افراط و تفریط مقدمه انحراف از مسیر ولایت است، نباید در مسیر تبعیت از رهبری عقب ماند و یا از مواضع ایشان جلو زد، رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره و در همه مواضع خود از افراط و تفریط به دور بوده و همگان را از این مسأله بر حذر داشته اند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: نباید نسبت به سرنوشت خود و آینده نظام بی تفاوت بود، دشمنان ماه‎هاست که به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند، غافل از این‌که حماسه بزرگ 24 خرداد در راه است.


امام جمعه جلفا انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی دانست و با اشاره به بخش هایی از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبر انقلاب هر رأی به هر یک از 8 نامزد انتخابات ریاست جمهوری را رأی به نظام و انقلاب دانستند، بنابر این هر قدر حضور در صحنه مردم بیشتر باشد نشان از رضایت و اعتماد عمومی از نظام و مسؤولان است.


وی خاطرنشان کرد: دشمنان چشم به چگونگی و میزان حضور مردم در انتخابات 24 خرداد دوخته اند، رسانه های غربی از ماه ها قبل به دنبال حضور کمرنگ مردم در صحنه ها مختلف هستند، در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، یکدلی و فضای سالم همراه با شور و شعور انتخاباتی است، بایستی همگان نسبت به حضور حماسی مردم در انتخابات اهتمام داشته باشند.


حجت الاسلام انتظاری با تاکید بر توجه به اخلاق و قانون از سوی هواداران نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در معرض حساسیت عمومی نسبت به چگونگی تعهدپذیری در برابر قانون هستند، در شرایط کنونی عدم پایبندی به اخلاق، حیثیت و آبروی افراد را مورد خدشه قرار می دهد./935/پ202/ب

ارسال نظرات