۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۷۰۶۳۸
ستاد حوزه و دانشگاه

جنگ روانی دشمنان، ملت را از حضور در انتخابات باز نمی دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و مراکز عملی ارومیه گفت: هیاهو، تبلیغات و جنگ روانی دشمنان نمی‌ تواند مردم را از حضور در صحنه منصرف کند.
انتخابات

حجت الاسلام مهدی ولی‌ زاده، استاد حوزه و مراکز عملی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: امروز اگر خواهان تسلیم شدن دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان هستیم، یکی از بزرگترین راه‌های آن حضور گسترده در پای صندوق‌های آرا برای مایوس کردن دشمنان اسلام و خرسندی دوستان نظام است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی دنیا چشم به انتخابات 24خرداد در کشورمان دارند، اگر مردم حضور کم رنگی در انتخابات داشته باشند دشمن گمان می ‌کند که مردم نسبت به انقلاب خود دلسرد شده‌اند و در نتیجه مشروعیت نظام خدشه‌دار می ‌شود.

 

حجت الاسلام ولی‌زاده تاکیدکرد: از آنجا که ملت، نظام انقلاب اسلامی ایران را از آن خود می‌دانند به‌ طور یقین اجازه نمی‌ دهد که دشمنان استکباری این تصور اشتباه را از انقلاب ملت ایران داشته باشد.

 

به گفته این مدرس دانشگاه، انقلاب اسلامی ایران و تمامیت نظام با ولایت فقیه است و هر اندازه مردم در پای صندوق ‌های آرا حضور چشمگیرتری داشته باشند مهر تاییدی بر پایه های جمهوری اسلامی ایران می ‌شود و از سوی دیگر حضور حماسی در انتخابات طمع دشمنان نسبت به ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را کاهش می‌ دهد.

 

مدرس مراکز علمی ارومیه افزود: اگر رییس جمهور منتخب با کسب آرای بیشتری پیروز انتخابات شود می‌تواند به صورت قدرتمندتر و محکم تر در مجامع بین‌ المللی حاضر شود.

 

وی تاکید کرد: با حضور مردم در پای صندوق های رای دشمنان غربی و شرقی به این نتیجه می‌ رسند که مردم ایران پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده و هیاهو، تبلیغات و جنگ روانی آنها نمی‌ تواند مردم را از حضور در صحنه منصرف کند.

 

حجت الاسلام ولی زاده خلق حماسه سیاسی را مقدمه‌ ساز تحقق حماسه اقتصادی خواند و گفت: با توجه به این که اقتصاد هر مملکت تاثیرپذیر از سیاست آن است، اگر حماسه سیاسی با مشارکت حداکثری مردم محقق شود به ‌طور قطع حماسه اقتصادی نیز خلق می‌ شود./936/ت302/ب

ارسال نظرات