۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۷۰۶۳۹
مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب:

حضور حداکثری در انتخابات صیانت از عزت و اقتدار انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب با بیان این که حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات خنثی کننده توطئه دشمنان است، گفت: حضور مردم پاسدار و نگهبان عزت، اقتدار و آزادی انقلاب اسلامی است.
انتخابات

زیبا پرهیزکار، مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: همانطور که بر همه روشن است حضور مردم در صحنه و مشارکت حداکثری در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

 وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از تحریم ها و تهدیدهای اقتصادی با اهداف خط دهی شده از سوی بدخواهان نظام و انقلاب برآنند ملت ایران را از اعتقادات و آرمان هایشان دور کنند.

 

 وی با تاکید بر وجود منابع و ذخایر عظیم خدادادی کشورمان، گفت: این طور نیست که کشور ما کشوری فقیر باشد ولی برخی دست های خرابکار و شیطنت های داخلی و خارجی مانع دست یابی مردم به ذخایر عظیم و نعمت های الهی در کشور می شود تا با تحمیل فشارها و تحریم ها کاری کنند که مردم از انقلابشان، آرمانها و شهدا و راه امام راحل دست بردارند و دلسرد شوند.

 

 این مسؤول تأکید کرد: هر چه حضور مردم در مسیر سازندگی کشور کمرنگ شود قطعا دشمن بیشتر به اهداف خود خواهد رسید.

 

 وی ادامه داد: استکبار جهانی در همه حال به دنبال این هدف است که حکومت ایران را به عنوان حاکمیتی استبدادی که در آن حقوق و آزادی افراد نادیده گرفته می شود به جهان معرفی کند و با مشروع نشان دادن سلطه گری های خود همان کاری را با انقلاب ایران بکند که با کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه در سالهای اخیر کرده است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب گفت: پایبندی ملت عزتمند ایران اسلامی به آرمانها و راه شهدا و رهبر کبیر انقلاب اسلامی دشمنان را همواره در رسیدن به اهدف شوم خود ناامید و مأیوس کرده است.

 

پرهیزکار خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلای ایران نماینده تمامی آرمانهای انبیاء و اولیای الهی است که از آدم تا خاتم رسالتشان برپایی جامعه ای آرمانی و مدینه فاضله با حکومت الهی بوده است که خداوند در این برهه این نعمت را به کشور ما عطا کرده است./936/ت303/ب

ارسال نظرات