۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۷۰۷۲۱
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف:

ملت بحرین با وجود همه فشارها به انقلاب مسالمت آمیز ادامه می‎دهد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف با اشاره به جنایت‌های رژیم آل خلیفه در حق ملت بحرین، خاطرنشان کرد: انقلابیان بحرین هیچ‌گاه از اعتراضات مسالمت آمیز دور نشدند.
حضرت آيت الله شيخ بشير النجفي، از مراجع تقليد عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف روز گذشته در دیدار با گروهی از معارضان بحرینی در نجف اشرف با تاکید بر لزوم پایداری و مقاومت بر اصول و مبانی بیان داشت: استقامت بر عقیده راستین که همان مذهب اهل بیت (ع) است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده که مردم بحرین نشان داده اند از این توانایی برخوردارند.
 
وی افزود: مقاومت می‌تواند هزینه‌هایی را برای مومنان به دنبال داشته باشد و مردم بحرین نیز به خاطر این مقاومت است که مورد هجمه‌ قرار گرفته‌اند.
 
این مرجع تقلید بر مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات و اعتراضات مردم بحرین تاکید کرد و گفت: با وجود اقدامات سختگیرانه و جنایت کارانه رژیم آل خلیفه، انقلابیان بحرین هیچ گاه از مسالمت آمیز بودن راه‌پیمایی‌ها عدول نکردند.
 
حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی اظهار داشت که من همواره برای برقراری آرامش و امنیت در بحرین دعا می کنم و از خداوند متعال می‌خواهم ملت بحرین به حقوق مشروع خود دست پیدا کند.
 
در این دیدار همچنین گروه معارض بحرینی آخرین تحولات و اتفاقات سیاسی و امنیتی این کشور را برای حضرت آیت الله بشیر النجفی تشریح دادند./983/ب902/
ارسال نظرات