۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۷۰۹۳۰
نماینده پارلمان عراق:

گفت‌وگو بهترین راه برای ایجاد تفاهم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان عراق با تاکید به حل بحران‌ها از راه‌های مسالمت آمیز، بیان داشت: همکاری و تعاون می‌تواند کشور را بر روی ریل پیشرفت قرار دهد.
فرات الشرع، نماينده پارلمان عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام فرات الشرع نماینده پارلمان عراق، امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری الفرات خواستار پیگیری جلسات گفت‌وگو و رایزنی احزاب مختلف برای پایان دادن به بحران های موجود در عراق شد.

 

وی تاکید کرد که عراق در وضعیت کنونی دچار بحران‌ها و مشکلات بسیاری است که اختلافات سیاسی نیز به بغرنج شدن وضعیت این کشور دامن می‌زند.

 

حجت الاسلام الشرع بیان داشت: اگر سیاستمداران و احزاب عراقی با کنار گذاشتن مصالح شخصی، اهداف ملی را در اولویت قرار دهند بسیاری از مشکلات به طور خودکار حل و فصل می‌شود.

 

عضو مجلس اعلای اسلامی عراق، گفت‌وگو و رایزنی را بهترین راه برای ایجاد تفاهم بین گروه‌های مختلف دانست و گفت: همکاری و تعاون می‌تواند کشور را بر روی ریل پیشرفت قرار دهد.

 

وی در پایان با تقدیر از برگزاری نشست ملی در هفته گذشته از سوی عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق اظهار داشت که اینگونه نشست‌ها می‌تواند نقش بسزایی را در تلطیف فضای سیاسی جامعه ایفا کند./983/ب902/د

ارسال نظرات