۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۱۷۰۹۵۲

گردهمایی ائمه جمعه آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی ائمه جمعه استان آذربایجان‌شرقی در آستانه انتخابات 24 خرداد با حضور آیت الله مجتهدشبستری در تبریز برگزار شد.
گردهمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گردهمایی ائمه جمعه استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز با حضور آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان، مدیر اطلاعات آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران استانی در آستانه انتخابات 24 خرداد در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد.


بنابر این گزارش، در این گردهمایی که با هدف بررسی آخرین وضعیت انتخاباتی استان برگزار شد، پس از سخنان آیت الله شبستری و مدیرکل اطلاعات استان، هر یک از ائمه جمعه به تشریح وضعیت سیاسی و فضای انتخاباتی مناطق خود پرداختند و پیشنهاداتی در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات 24 خرداد ارائه کردند.


همچنین ائمه جمعه استان در سخنان کوتاه جداگانه‌ای بر ضرورت توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نقش آحاد مردم در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد تأکید کردند.


بنا به گزارش خبرنگار رسا، در پایان این نشست ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی با امضای بیانیه‌ای ضمن تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال جاری، از امت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شریف، همیشه در صحنه و پیشتاز استان دعوت کردند تا با حضور گسترده و حداکثری خود در انتخابات موجبات یأس دشمنان را فراهم کنند.


در این بیانیه آمده است: از عموم مردم همیشه در صحنه  ولایت مدار استان دعوت می شود تا با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 24 خرداد ماه و انتخاب افراد اصلح و ولایتمدار، لبیک خود نسبت به  مقام ولایت را اعلام کرده و برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی خود اضافه کنند و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان اسلام را فراهم کنند.


گفتنی است، این جلسه که به همت بیت آیت الله شبستری و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی برگزار شده بود، با امضای بیانیه مذکور به کار خود پایان داد./935/پ202/ب

ارسال نظرات