۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۷۰۹۷۳
قالیباف در اصفهان:

تدابیر رهبر معظم انقلاب به صورت کامل اجرا نشده است

خبرگزاری رسا، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر اجرایی شدن کامل تدابیر رهبر معظم انقلاب از سوی قوه مجریه تأکید کرد و گفت: دولت آینده باید به گونه ای عمل کند که مقام معظم رهبری از عملکرد این قوه در راستای اجرای قانون اساسی و چشم انداز کشور آسوده خاطر باشند.
سخنراني محمد باقر قاليباف در جمع مردم اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد باقر قالیباف شهردار تهران و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در در مسجد سید اصفهان و در جمع مردم اصفهان با ذکر خاطراتی از شهید حاج حسین خرازی و شهید سردار حاج احمد کاظمی به تبیین برنامه های خود پرداخت و گفت: جبهه نبرد امروزه انقلاب در عرصه جنگ سخت نیست بلکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده که از طریق فشارهای اقتصادی، ضعف های مدیریتی و مسائل فرهنگی به مردم فشار بیاورند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه در تحلیل های خود اشتباه می کنند و همین که فکر می کنند می توانند با فشارهای اقتصادی و فرهنگی ملت را از پا دربیاورند نشان از تحلیل های غلط دشمن است و باید بدانند که ما برای نان و نام انقلاب نکردیم بلکه هدف از انقلاب اسلامی ایران زنده کردن اسلام، فرهنگ اسلامی و فرهنگ عاشورایی بود، اما نباید از جایگاه اقتصاد در صیانت و دوام و استقامت انقلاب غافل شد.
قالیباف با اشاره به دهه چهارم به عنوان دهه پیشرفت و عدالت و ضرورت اهمیت به اهداف این دهه تصریح کرد: رهبر انقلاب مظلوم واقع شده اند و تدابیر و دیدگاه های ایشان در قوه مجریه به صورت کامل و صحیح اجرا نشده و باید در دولت آینده به گونه ای عمل کنیم که مقام معظم رهبری از عملکرد قوه مجریه در راستای تدابیر و فرمایشات ایشان به عنوان ولی فقیه و رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی، قانون اساسی و چشم انداز کشور آسوده خاطر باشند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اینکه عده ای می گویند کشور دچار حاکمیت دوگانه است بسیار اشتباه می کنند زیرا رهبر انقلاب به عنوان بالاترین مقام سیاسی کشور مرجع تصمیم گیرنده هستند و عملکرد قوه مجریه بر اساس دیدگاه های ایشان و خواسته های مردم است.
وی ابراز داشت: نیازمند روحیه جهادی هستیم، در روحیه جهادی بداخلاقی و تهمت و تضعیف کردن و نافرمانی نیست بلکه در این روحیه دغدغه ای جز خدمت به مردم و کشور و انقلاب وجود ندارد و باید برای پیشرفت کشور از جوانان برای پیشرفت و عزت کشور با تکیه بر روحیه جهادی استفاده کرد.
 
قالیباف تصریح کرد: باید با قرار دادن دل در گرو اسلام و پیشرفت مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کرد و البته این به معنای اینکه در گذشته کاری انجام نشده نیست بلکه دولت گذشته هم کارهای خوبی انجام داده اما این تدابیر کافی نبوده و باید برای حل مشکلات و دغدغه های مردم و حل نابسامانی های فرهنگی و اقتصادی تلاش کرد.
وی استان اصفهان را سرآمد استان های کشور از نظر منابع انسانی خواند و گفت: باید از ظرفیت های استان اصفهان به خوبی استفاده کرد برای اداره کشور و توسعه بیشتر این استان، آنچه امروزه این استان و کشور را دچار مشکلات نموده است نداشتن منابع نیست بلکه سوء مدیریت و ضعف های مدیریتی باعث این مشکلات شده و در حوزه آب استان اصفهان هم ضعف مدیریت ها باعث خشکسالی و نبود آب برای کشاورزی و مصارف استان شده که باید با مدیریت خوب وقوی این مشکلات را حل کرد.

شهردار تهران گفت: در 24 خرداد باید به توان مدیران توجه کرد و نباید اجازه بدهیم مشکلات مدیریتی و ضعف های مدیریتی بیست سال پیش تکرار شود و برنامه های مدیریتی گذشته باز هم در کشور پیاده شود زیرا اگر این سبک مدیریتی جوابگو بود در بیست سال پیش گره از کار کشور باز کرده بود.

 

وی با بیان اینکه عرصه مدیریت کشور محل آزمون و خطا نیست، افزود: امیدوارم به این مدیریت های ناکار آمد و اشتباه پایان دهیم و با مدیریت انقلابی و جهادی در راه پیشرفت و توسعه کشور و الگو سازی جهت مدیریت کشور قدم برداریم و بنده با کمک جوانان و استفاده از نظرات نخبگان و پیشکسوتان ظرف مدت 2 سال آرامش را با یک برنامه ریزی دقیق به کشور باز می گردانم./939/پ202/ی

ارسال نظرات