۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۷۱۲۴۹
ولایتی در اردبیل:

شایعات مربوط به انصرافم را تکذیب می کنم

خبرگزاری رسا ـ علی اکبر ولایتی تاکید کرد: تا آخر انتخابات در صحنه هستم و به عهدی که با مردم بسته ام پایبند خواهم بود؛ تمام شایعات مربوط به انصراف و کنار کشیدنم از انتخابات را تکذیب می کنم.
سخنراني علي اکبر ولايتي در اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اردبیل، علی اکبر ولایتی، کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری، صبح امروز در دیدار با مردم اردبیل در مسجد سرچشمه این شهر، بیکاری و تورم را دو معضل اساسی کشور دانست و گفت: تصمیم گیری های خلق الساعه و صدور بخشنامه های چند وجهی و عدم ثبات در تصمیم گیری ها باعث شده که وضعیت اقتصادی کشور نابسامان شود.
 

وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی فراوان در کشور، خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت های اقتصادی و انسانی بسیاری که در کشور وجود دارد نباید حتی یک بیکار هم وجود داشته باشد.
 

ولایتی افزود: با تدبیر درست و مدیریت صحیح و احترام به خرد جمعی معضل بیکاری و تورم را در کشور کاهش می دهم. 

 

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری، توجه به ظرفیت های بالای استان اردبیل در بخش کشاورزی را یادآور شد و تصریح کرد: شرایط مساعد اقلیمی و تنوع آب و هوایی موجود در این استان، بهترین زمینه برای تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز کشور است.
 

وی خاطر نشان کرد: ارتقای عمودی کشاورزی و توجه به ارتقای کیفی تولید و صنایع تبدیلی از جمله برنامه های دولت من خواهد بود.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، هدفمندی یارانه ها را مورد توجه قرار داد و گفت: برای رونق اقتصاد کشور باید 30 درصد منابع حاصل از درآمدهای یارانه به بخش تولید و کشاورزی اختصاص یابد.
 

وی افزود: مردم اردبیل سالها است که انتظار شنیدن سوت قطار را دارند و باید این مساله در اولویت توسعه این استان قرار گیرد.
 

ولایتی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد ائتلاف و انصراف وی از انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: تا آخر انتخابات در صحنه هستم و به عهدی که با مردم بسته ام پایبند خواهم بود.
 

وی اظهار داشت: تمام شایعات مربوط به انصراف و کنار کشیدنم را از انتخابات تکذیب می کنم و از مردم غیرتمند آذربایجان و اردبیل می خواهم همانند سال های گذشته، بار دیگر در 24 خرداد عشق و وفاداری خود به انقلاب و نظام را به جهان نشان دهند.
 

علی اکبر ولایتی، امروز صبح پس از ورود به اردبیل و حضور در گلزار شهدای اردبیل، با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل دیدار و سپس در محل مسجد سرچشمه این شهر با مردم گفت و گو کرد.

 

ویزیت رایگان جامعه پزشکان استان در محل ستادهای انتخاباتی دکتر ولایتی از حاشیه های حضور وی در اردبیل بود. /937/پ202/ج
 

ارسال نظرات