۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۷۱۲۵۱

سخنان مهم رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات و مناظره ها

خبرگزاری رسا ـ رهبر معظم انقلاب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها سخنان مهمی را بیان و تاکید کردند: اصرارم بر حضور حداکثری ملت در انتخابات به خاطر این است که حضور قدرتمندانه ملت ایران باعث می شود که دشمن مایوس شود و فشار را کم کند و راه دیگری را دنبال کند.‬
ديدار اقشار مختلف مردم با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از اقشار مختلف مردم صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ایشان در این دیدار با اشاره به مناظره ها تاکید کردند: کار صداوسیما در انتخابات،تهمت زنندگانی که میگفتند آزادی بیان نیست را خجالت زده کرد/ البته بنده در زمینه آن مسائلی که آقایان مطرح کردند،مطالبی دارم که بعدا خواهم گفت.

 

بحمدلله روال انتخابات تا امروز روال خوبی بوده و یکی از نقاط برجسته این است که گفتمان مردم، گفتمان قانون‌گرایی است / مردم در سال 88 از عدم تبعیت و لگد زدن عده ای به قانون ضربه دیده اند.

 

بنده اصرارم بر حضور حداکثری ملت در انتخابات بخاطر این است که حضور قدرتمندانه ملت ایران باعث میشود که دشمن مایوس شود و فشار را کم کند و راه دیگری را دنبال کند.

 

توصیه اول من حضور پرشور پای صندوق رای است، ممکن است کسی بدلیلی نخواهد از نظام اسلامی حمایت کند، اما از کشورش که می خواهند حمایت کنند. همه باید بیایند/ هرکس که انتخاب شد اگر دارای رای سدید و محکم باشد بهتر میتواند مقابل دشمنان و معارضین بایستد.

 

برای مشاهده مشروح سخنان رهبر معظم انقلاب اینجا کلیک کنید./924/د102/ج

 

ارسال نظرات