۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۷۱۲۸۶
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

حضور حداکثری با انتخاب اصلح تکمیل کننده حماسه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان این‌که اصل حضور در انتخابات ارزشمند است، گفت: اگر این حضور با بصیرت و شناخت کامل باشد، به یقین در آینده نظام اسلامی نیز آثار مثبتی بر جای خواهد گذاشت.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در جمع طلاب و روحانیان جلفا و هادی‌شهر با بیان این‌که انتخابات 24 خرداد از همه ابعاد دارای اهمیت و حضور حداکثری مردم ضرورت دارد، اظهار داشت: انتخابات از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است و باید همه با حضور در این عرصه حماسه سیاسی خلق کنیم.


وی با بیان این‌که انتخابات 24 خرداد برگ زرین دیگری از حماسه‌آفرینی ملت ایران خواهد بود، خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده هر گاه ملت ایران در راستای تکلیف شرعی و وظیفه ملی در صحنه حاضر شده اند، دشمنان اسلام و نظام مأیوس شده‌اند، انتخابات صحنه ای برای اثبات ولایتمداری است.


حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این‌که همه دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی چشم به چگونگی حضور مردم در انتخابات جمعه دوخته‌اند، افزود: در شرایطی دشمنان نظام از هر راه ممکن برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات وارد میدان شده اند، حضور حداکثری ملت در این انتخابات از اهمیت ویژه ای نسبت به دوره های قبل برخوردار است.


امام جمعه جلفا در بخش دیگری از سخنان خود انتخاب اصلح و شایسته توأم با حضور حداکثری ملت ایران را لازمه تکمیل حماسه سیاسی دانست و گفت: در اصل صرف حضور در انتخابات بسیار ارزشمند و ستودنی است، اما اگر این حضور با بصیرت و شناخت کامل باشد، به یقین در آینده نظام اسلامی نیز آثار مثبتی بر جای خواهد گذاشت.


 وی با تأکید بر توجه به معیارها و شاخص های ولایی در انتخاب اصلح ادامه داد: مردم از شیوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نیز می توانند به نگرش آنان تا حدودی آشنا شوند، ریخت و پاش ها، هزینه های تبلیغاتی مسأله دار و ولخرجی های بی مورد در شرایطی که معیشت مردم با مشکل مواجه شده است، ضررهای جبران ناپذیری به جامعه زده و ماهیت کاندیداها را زیر سؤال می برد.


حجت الاسلام انتظاری در پایان با اشاره به آثار و برکات حضور حداکثری ملت پای صندوق های رأی خاطرنشان کرد: بر خلاف ادعای رسانه های غربی وابسته به لابی های صهیونیستی، مردم اولین گروه بهره مند از حضور حداکثری خود خواهند بود، بنابراین عدم شرکت در انتخابات چیزی را حل نخواهد کرد.


مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر نقش روحانیت در تبیین اهمیت حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات 24 خرداد گفت: اگر امروز از روش های مبتنی بر مردم‌سالاری دینی وارد میدان مبارزه با معضلات و مشکلات نشویم، به یقین در آینده دشمن با روش های غیردموکراتیک وارد عرصه خواهد شد./935/پ202/ش

ارسال نظرات