۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۷۱۳۵۳
آیت الله ناصری:

پیشرفت همه جانبه در سایه حضور گسترده مردم در انتخابات محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در یزد با تأکید بر این که پیشرفت های علمی و پیشتازی در همه عرصه منوط به حضور گسترده مردم در انتخابات است، گفت: اهمیت دادن به انتخابات موجب عقب نشینی دشمنان می شود و آنها را مأیوس می کند.
آيت الله ناصري امام جمعه يزد

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: اگر می خواهیم در پیشرفت های علمی پیشتاز باشیم و بنده غیر خدا نباشیم باید خیلی سختی ها را تحمل کنیم و در کنار آن باید حرکت هایی انجام دهیم که از جمله آن شرکت در انتخابات است.

وی افزود: اهمیت دادن به راهپیمایی ها و انتخابات ها برای پیشبرد ارزش های والای امام(ره)  ضروری است، با ایستادگی در این مسیر دشمن عقب می نشیند، آنها را مأیوس می کند و دیگر برای ما خط و نشان نمی کشند.

امام جمعه یزد انتخابات را از جمله صحنه های اجتماعی دانست که دشمنان را از عملکرد خود پشیمان می کند و گفت: حضور گسترده در این زمینه ها دشمن را وادار می کند به عظمت ملت ایران اعتراف کند و برای کشور ما حریم قائل باشد.

آیت الله ناصری با اشاره به این که ما تنها کشوری هستیم که روی شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عملا پافشاری می کنیم، ابراز داشت: استقلال و آزادی یعنی نمی خواهیم زیر بار ظلم و زور استکبار جهانی برویم و بندگی غیر خدا را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: استقلال و پیشرفت همه جانبه ما بر اساس حفظ کرامت و عزت اسلامی است و مردم آزاده دنیا امروزه این پیشرفت های ما را می بینند و از ما درس می گیرند؛ این موضوع استعمارگران را ناراحت کرده است.

نماینده ولی فقیه در یزد وحدت و یکپارچگی در مسیر کمال را فرمول پیشرفت انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن می خواهد با تبلیغات و فعالیت های گسترده خود جلوی این وحدت، استقلال، آزادی و پیشرفت ما را بگیرد زیرا آنها نمی پسندند که ما در این زمینه ها الگوی سایر کشورها باشیم؛ آنها دشمنی خود را از آغاز انقلاب و در شرایط مختلف از جمله 8 سال دفاع مقدس به اثبات رسانده اند.

امام جمعه یزد افزود: دشمنان اسلام و ایران می خواهند ما کشوری مانند عربستان باشیم، غلام حلقه به گوشی که بتوانند از منابع ما استفاده کنند و مانند دوران رژیم ستم شاهی نگهبان منافع آنها منطقه باشیم./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات