۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۹
کد خبر: ۱۷۱۴۱۴
عضو جامعه مدرسین:

فردی را انتخاب کنیم که پاسدار ارزش ها و آرمان های انقلاب باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با توصیه به انتخاب کسی که دغدغه دین و ارزش های اسلامی را دارد، خطاب به مردم گفت: کسی را که ساده زیست تر از همه است انتخاب کنید.
2/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين

حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرگزاری رسا، با اشاره به بصیرت ملت ایران در عرصه های مختلف از جمله انتخابات، افزود: کسانی را انتخاب کنید که ساده زیست تر هستند و دغدغه دین و ارزش های اسلامی دارند.

 وی با تأکید در انتخاب اصلح و دقت در این زمینه، گفت: به معیارهایی که رهبر معظم انقلاب بارها به تفصیل بیان فرموده اند دقت کنیم تا بتوانیم با توجه به آنها فرد اصلح را انتخاب کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با بیان این که در نظام اسلامی مسأله اصلی نظام اسلامی مسائل مادی نیست، اظهار داشت: کمبودهای اقتصادی و تورم به جای خود اما  ارزش های معنوی بسیار مهم تر است؛ اقتصاد، سیاست و روابط اجتماعی ما باید بر اساس ارزش های اسلامی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی  با اشاره به آیه شریفه «انَّ اللهَ أن تُؤَدّوا الاماناتِ إلی أهلِها» گفت: بزرگ ترین امانت مسؤولیت در نظام اسلامی است؛ کسانی باید عهده دار این مسؤولیت باشند که در راستای اهداف انقلاب قدم بر می دارند و پاسدار خون شهدا باشند و اهدافی که آنها به خاطرش جان خود را تقدیم کردند را دنبال کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی ادامه داد: دقت کنید در این که کسی را انتخاب کنید که عزت مدار و به دنبال حفظ اقتدار حاکمیت نظام در برابر استکبار جهانی باشد و به دشمنان چراغ سبز نشان ندهد.

وی حفظ امانت و تقوا در بیت المال را یکی از معیارهای مهم در انتخاب اصلح دانست و گفت: در این مورد باید دقت کرد تا با مشورت دیگران بتوانیم کسانی را که در این زمینه نمره بالاتری دارند و اطمینان بیشتری در این زمینه به آنها هست را انتخاب کنید./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات