۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۷۱۴۴۰
مدیر حوزه های علمیه استان سمنان:

ملت ایران هرگز از مقاومت در برابر مستکبران تردید نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه استان سمنان با اشاره به تهدید ها و تحریم های کشورهای غربی به ویژه آمریکا تاکید کرد: آنها به دنبال ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و مسؤولان هستند، اما بدانند در دل ملت و دولتمردان ایران اسلامی جایی برای تردید در مقاومت وجود ندارد.
حجت الاسلام مهدي نژاد، امام جمعه گرمسار

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد، مدیر حوزه های علمیه استان سمنان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، با تأکید بر اینکه هیچ مسؤولی حق عقب نشینی از آرمانهای انقلاب را ندارد، گفت: نامزدها بدانند که زیاده خواهی  دشمنان اسلام حد و مرزی نمی شناسد.

امام جمعه گرمسار با اشاره به تهدید ها و تحریم های کشورهای غربی به ویژه آمریکا تأکید کرد: آنها به دنبال ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و مسؤولان هستند، اما بدانند در دل ملت و دولتمردان ایران اسلامی جایی برای تردید در مقاومت وجود ندارد.

حجت الاسلام مهدی نژاد خاطرنشان کرد: عقب نشینی ما سبب پیشروی دشمن و تضعیف خط مقاومت در جهان می شود، اگر امتیازی دادیم باید بیش از آن امتیاز گرفته باشیم.

مدیر حوزه های علمیه استان سمنان تصریح کرد: موضوع دشمن مسأله هسته ای نیست، مشکل آنها اسلام و نظام اسلامی است تا روزی که در کشور ما حکومت اسلامی بر پایه ولایت فقیه و قانون اساسی اسلام مدار وجود دارد دشمنی آنها با ما برقرار خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی نژاد نامزدهای ریاست جمهوری را نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی و دارای بینش وسیع سیاسی دانست و اظهار داشت: آنچه تا به امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شده دفاع از ملت، اسلام و خط مقاومت و پاسداری از حقوق اساسی و شناخته شده ما بوده است.

وی افزود: دشمن هدفی جز تحت سلطه قرار دادن کشور ما ندارد؛ از این رو با زور گویی و ظلم به دنبال محروم کردن ملت و حکومت ما از حقوق اساسی و خواسته های مشروعشان است.

حجت الاسلام مهدی نژاد خاطرنشان کرد: نامزدها فراموش نکنند هر کدام از آنها با رأی مردم انتخاب شود تنها رییس جمهور این کشور و مسؤول قوه مجریه است و نه مسؤول قوای دیگر بلکه مسؤولیت، حقوق و اختیاراتش مشخص است.

حجت الاسلام مهدی نژاد 24 خرداد را روز خلق حماسه ای دیگر از ملت ایران دانست و با تأکید بر رهنمودهای رهبری انقلاب مبنی بر اهمیت هر یک رأی مردم اظهار داشت: ملت ما برگ زرین دیگری بر دیباچه حضور همیشگی و آگاهانه خود می افزایند و بدخواهان نظام اسلامی را مأیوس خواهند کرد./938/ت302/غ

ارسال نظرات