۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۷۱۴۷۲
ارامنه و آشوریان مسیحی آذربایجان در بیانیه ای؛

حضور پرشور در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است

خبرگزاری رسا ـ خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه ای اعلام کرده است: ارامنه و آشوریان مسیحی آذربایجان همگام با سایر هموطنان ایرانی خود روز جمعه 24 خرداد پرشور و یکپارچه در پای صندوق های رأی حاضر می شوند.
تا انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان، امروز در آستانه حماسه 24 خرداد با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در 24 خرداد یک بار دیگر ملت شریف و غیور ایران به فرمان رهبر معظم انقلاب با دل و جان لبیک گفته و حماسه ای عظیم در ابعاد سیاسی خواهند آفرید.

 این بیانیه ادامه می دهد: تمام واجدین شرایط رأی ارامنه آذربایجان نیز با حضور در این انتخابات فریضه دینی و شرعی و وظیفه ملی و قانونی خود را به نحو شایسته ای ادا خواهند کرد تا بار دیگر روح سلحشوری و عظمت ایمان مردمان این دیار را به رخ جهانیان بکشند.

 

خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان اضافه کرده است: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بیانگر اقتدار ملی و حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا به توسعه فرهنگی و عمران شهرها و آسایش بیشتر شهروندان منجر خواهد شد.

 

شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان در این بیانیه آرزوی سربلندی و پیروزی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی و استمرار راه پرصلابت نظام جمهوری اسلامی و سلامتی و طول عمر رهبر انقلاب شده است./935/د102/غ

ارسال نظرات