۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۷۱۷۶۳
امام جمعه موقت ارومیه:

حضور پرشور مردم تو دهنی محکمی به یاوه گویی های دشمنان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ارومیه صف های طولانی مردم در شعب اخذ رای را نمود عینی حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری عنوان کرد.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام کاظم سلامتی، امام جمعه موقت ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: شرکت در این انتخابات سرنوشت ساز واجب شرعی و عقلی است.


وی با اشاره به توطئه چینی‎های دشمنان در طول 34 سال گذشته گفت: خوشبختانه تمامی این توطئه های سیاسی و اقتصادی با تدبیر رهبری و هوشمندی ملت برزگ بی نتیجه مانده است.

 

خطیب جمعه ارومیه با بیان این که امروز دسیسه های این افراد در قالب های دیگری خودنمایی می کند، گفت: قبل از انتخابات دشمنان تبلیغات وسیعی را برای سرد و کمرنگ جلوه دادن انتخابات در ایران راه انداخته بودند این درحالی است که امروز در جای جای ایران اسلامی شاهد صف های طولانی مردمی در پای صندوق های رای هستیم.

 

حجت الاسلام سلامتی با تقدیر از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای خاطرنشان کرد: صف های طولانی مردم در شعب اخذ رای انتخابات نمود عینی حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری است.

 

وی تصریح کرد: امروز مردم آذربایجان غربی از هر قومیت، مذهب و دین در کنار هم با اتحاد و یکپارچگی برای پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند.

 

به گفته خطیب جمعه ارومیه، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود تو دهنی محکمی به یاوه گویی های دشمنان انقلاب است که هم اکنون نظاره گر حضور میلیونی ملت در پای صندوق های رای هستند.

 


وی گفت: همانطور که شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است انتخاب اصلح و فرد مومن، متعهد و پیرو ولایت مطلقه فقیه نیز بسیار حایز اهمیت است.


حجت الاسلام سلامتی با اشاره به روز ولادت حضرت علی اکبر (س) نیز ادامه داد: حضرت علی اکبر (س) از جوانان برومند و شجاع اسلام بودند و نامگذاری روز میلاد وی به نام روز جوان نامگذاری شایسته ای بوده است.

 

وی فداکاری جوانان مومن، متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف را بی نظیر خواند و از مسؤولان خواست در رسیدگی به مشکل عمده جوانان که بیکاری است کوشا بوده و نهایت تلاش خود را در این راستا انجام دهند. /936/پ202/ب

ارسال نظرات