۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۱۷۱۸۵۰
علی لاریجانی:

نظارت و سلامت انتخابات فعال، خوب و دقیق است

خبرگزاری رساـ رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اساس گزارش‌های رسیده، تاکنون سلامت انتخابات خوب بوده است و بازدیدی که از شورای نگهبان داشتم حکایت از یک نظارت فعال، خوب و دقیق دارد.
2/  علي لاريجاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در بازدیدی که از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات کشور داشت، در جمع خبرنگاران با بیان این‌که گزارش‌ها حکایت از حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌ها دارد و شاید بسیار بیشتر از سال گذشته باشد، اظهار داشت: هنوز هم در پای صندوق‌های رأی ازدحام زیادی است و این نشان می‌دهد که مردم درک کرده‌اند که به حضورشان در پای صندوق‌ها نیاز است و به سرنوشت خود حساس هستند و تلاش دارند تا با رأی خود حماسه دیگری را رقم بزنند.
وی افزود: در مورد شوراهای اسلامی شهر رو روستا نیز آماری که دارم به همین شکل است و احساس مسؤولیت مردم در آن ارزشمند است، امید است این حضور مردم در پای صندوق های رأی، در حل بسیاری از مشکلات کشور در عرصه بین المللی و مشکلات اقتصادی تأثیر گذار باشد.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حضور گسترده مردم نشان از علاقه و پایبندی مردم به انقلاب دارد، تأکید کرد: مردم نسبت به ضرورت حضور در انتخابات درک درستی دارند و می‌دانند باید با رأی خودشان توان جدیدی برای کشور ایجاد کنند.
لاریجانی در خصوص میزان سلامت انتخابات گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده، تاکنون سلامت انتخابات خوب بوده است و بازدیدی که از شورای نگهبان داشتم حکایت از یک نظارت فعال، خوب و دقیق دارد.
وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری از ابتدای سال با نامگذاری این سال با عنوان «حماسه سیاسی و اقتصادی» پیش بینی خلق چنین حماسه سیاسی را داشتند، تصریح کرد: این نشان می‌دهد که فهم دشمنان در خصوص تحلیل مسائل خاورمیانه بخصوص ایران ناقص است و حضور مردم در انتخابات سهم بسزایی در عرصه بین المللی و داخلی دارد. /9590/پ202/ج
ارسال نظرات