۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۷۱۸۶۶
رییس ستاد انتخابات خوزستان:

انتخابات در خوزستان با سلامت کامل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات خوزستان با تأکید بر این که هیأت نظارت، بازرسی و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات کمک شایانی در برگزاری مطلوب انتخاب داشتنند، تصریح کرد: با همکاری همه مسؤولان اجرایی، نظارتی و بازرسی استان خوزستان روند انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و هیچ گونه شک و شبهه ای در برگزای انتخابات وجود ندارد.
سيد کريم حسيني، رييس ستاد انتخابات خوزستان

سید کریم حسینی، رییس ستاد انتخابات خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بحث های اجرایی انتخابات در خوزستان، اظهار داشت: در بحث اجرایی خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت و روند برگزاری انتخابات در خوزستان به شکل بسیار مطلوبی در حال برگزاری است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به حضور مردم خوزستان در پای صندوق های رأی، ابراز داشت: به یقین حضور مردم در پای صندوق های بسیار باشکوه و حماسی بود و خوشبختانه حماسه سیاسی که مدنظر رهبر معظم انقلاب بود محقق شده است.

رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به تعرفه های انتخاباتی در خوزستان، خاطرنشان کرد: تا این لحظه کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی نداشتیم و اگر هم در شعبی کمبود تعرفه وجود داشت با تمهیداتی که صورت گرفته به سرعت تعرفه ها به آن شعبه ارسال خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تأکید بر این که هیأت نظارت، بازرسی و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات کمک شایانی در برگزاری مطلوب انتخاب داشتنند، تصریح کرد: با همکاری همه مسؤولان اجرایی، نظارتی و بازرسی استان خوزستان روند انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و هیچ گونه شک و شبهه ای در برگزای انتخابات وجود ندارد.

حسینی با بیان این که پیش بینی می شود که مردم خوزستان در انتخابات امسال حضوری 70 درصدی داشته باشند، خاطرنشان کرد: به یقین با توجه به شور و نشاط مردم برای حضور در پای صندوق های رأی، حضور مردم نسبت به ادوار گذشته بسیار چشمگیر و پرشورتر بود./9461/پ203/س

ارسال نظرات