۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۷۲۰۵۶

امضای تفاهم‎نامه همکاری میان آموزش و پرورش باوی و مرکز تبلیغی صاحب الامر اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز از امضای تفاهم نامه همکاری میان آموزش و پرورش شهرستان باوی و مرکز فرهنگی، تبلیغی حضرت صاحب الامر(عج) اهواز به منظور گسترش و اعزام مبلغ دینی به مناطق گوناگون این شهرستان خبرداد.
امضاي تفاهم نامه

 حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر حوزه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: به منظور گسترش همکاری های فرهنگی تفاهم نامه ای میان اداره آموزش و پرورش شهرستان باوی و مرکز فرهنگی تبلیغی حضرت صاحب‌الامر(عج) شمال اهواز تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

وی به بندهای این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: اجرای موفق طرح معراج و استقبال بسیار از اعزام روحانیان به مدارس، استفاده از توان علمی و معنوی روحانیان به ‌منظور بر طرف کردن شبهات دانش‌آموزان در مدارس، ساماندهی و شناسایی دانش‌آموزان نخبه و تقویت آن‌ها به‌منظور تأثیرپذیری بر دانش‌آموزان دیگر در مدارس و هدایت آنان به رشته‌های علوم دینی و حوزوی از جمله مواردی هستند که در این تفاهم‌نامه به آن‌ها اشاره شده است.

حجت الاسلام سلطانی در ادامه با اشاره به دیگر بندهای این تفاهم نامه تصریح کرد: تشکیل جلسات توجیهی دینی برای مدیران مدارس، معاونان و معلمان به‌ منظور برطرف کردن شبهات گوناگون دینی، همکاری جهت تشکیل کارگاه‌های چند روزه برای همکاران و ایجاد ارتباط تنگاتنگ میان آموزش و پرورش و مرکز فرهنگی، تبلیغی حضرت صاحب‌الامر(عج) از مواردی بودند که در تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش باوی و مرکز فرهنگی، تبلیغی حضرت صاحب‌الامر(عج) به آن اشاره شد.

مدیر مرکز فرهنگی، تبلیغی حضرت صاحب‌الامر(عج) برگزاری دوره‌های آموزشی گوناگون در حوزه علمیه و مراکز فرهنگی دیگر، مبارزه با هرگونه تفکر و اندیشه وهابیت و سلفی‌گری و تلاش به ‌منظور جلوگیری از هرگونه انحراف در این زمینه، استفاده از روحانیان در مدارس به‌عنوان مربی و مبلغ اندیشه ‌های ناب اسلامی و پاسخگویی به پرسش های گوناگون دانش‌آموزان در زمینه های دینی و مذهبی را از دیگر بنده های این تفاهم نامه عنوان کرد.

گفتنی است، این تفاهم نامه میان سید صالح فاضلی، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان باوی و حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی صاحب الامر(عج) شمال اهواز منعقد شد./9458/ت302/غ

ارسال نظرات