۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۷۲۱۰۷
علما و احزاب لبنان:

انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که اوج دموکراسی در ایران برقرار است

خبرگزاری رسا ـ احزاب و شخصیت‌های سیاسی لبنان در پیام‌هایی، برگزاری باشکوه انتخابات و انتخاب حسن روحانی به عنوان منتخب مردم را به ملت ایران تبریک گفتند.
پرچم ايران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علما و برخی احزاب سیاسی لبنان در بیانیه‌های جداگانه حضور پرشکوه ملت و انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

 

جنبش امل با تبریک برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری ایران خاطر نشان کرد: بیش از هرچیز باید به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به دلیل اجرای این جشن بزرگ دموکراسی تبریک گفت.

 

این جنبش به حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم تبریک گفت و از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست که به تعامل و همکاری با رییس جمهور منتخب مردم بپردازند.

 

در همین راستا جمعیت قولنا و العل لبنان به ریاست شیخ احمد قطان در بیانیه‌ای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری ایران را به مردم کشورمان تبریک گفت.

 

احمد القطان با تبریک به حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ایران تصریح کرد: این انتخابات نشان داد که دموکراسی و آزادی در نظام جمهوری اسلامی ایران حاکم است.

 

حجت الاسلام محمد یزبک رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان نیز با اشاره به برگزاری انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی ایران، انتخاب حسن روحانی را به همه ملت ایران تبریک گفت.

 

نبیه بری رییس پارلمان لبنان نیز در بیانیه ای ضمن تبریک به حسن روحانی به عنوان رییس جمهور ایران اسلامی گفت: از طرف خودم و همه نمایندگان، برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به ملت شریف این کشور تبریک عرض می‌کنم.

 

وی در این بیانیه از خداوند متعال شادی و سرافرازی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را از خدواند متعال مسألت کرد./983/ب901/د

ارسال نظرات