۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۷۲۳۸۳
متولی مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران:

رییس جمهور منتخب باید به نظرات مرجعیت و روحانیت توجه ویژه داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران انسجام و وحدت کلمه را از پیام‌های مهم حضور مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: این مشارکت گسترده نشان داد که مردم در هر صحنه‌ای که لازم باشد، حضور دارند و نقشه‌های استکبار جهانی نمی‌تواند مردم را از ادامه مسیر باز دارد.
حسن روحاني

حجت‌الاسلام ضیاء الدین نجفی، متولی مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراز داشت: پیام حضور مردم در انتخابات این بود که در صحنه هستند و از نطام اسلامی و رهبری حمایت می‌کنند.

وی انسجام و وحدت کلمه را از دیگر پیام‌های حضور مردم در انتخابات دانست و بیان داشت: این مشارکت گسترده نشان داد که مردم در هر صحنه‌ای که لازم باشد، حضور به هم خواهند رساند و نقشه‌های استکبار جهانی نمی‌تواند مردم را از ادامه مسیر باز دارد.

متولی مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران حضور مردم در انتخابات را تبلور حماسه سیاسی عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مردم نشان می‌دهد که آنها از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنند، به ندای ایشان پاسخ مثبت دادند و نقش سازنده خود را درباره انتخابات ایفا کردند.

حجت‌الاسلام نجفی ابراز داشت: انتظار همه ملت ایران از رییس جمهور منتخب این است که با تدبیر حکیمانه، هدایت‌های مقام معظم رهبری و بکارگیری مسؤولان کارآمد برنامه‌های خوبی را در حل مشکلات مردم اجرا کنند.

وی با تأکید بر این‌که رییس جمهور منتخب روحانی است و باید به نظرات مرجعیت و روحانیت توجه عمیق کند، بیان داشت: رییس جمهور منتخب، روحانی است و روحانیت از وی انتظار ویژه دارد.

متولی مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران با اشاره به این‌که رییس جمهور منتخب می‌تواند از روحانیت استفاده‌های خوبی داشته باشد، گفت: امیدواریم با تجارب کاری که آقای روحانی در جایگاه‌های مختلف دارند، بتوانند موفق باشند./956/ت302/ج

ارسال نظرات