۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۷۲۴۰۸

توزیع گل از سوی زنان و کودکان مسلمان در نیوکاسل انگلیس

خبرگزاری رسا ـ زنان و کودکان مسلمان در شهر نیوکاسل انگلیس به توزیع گل در میان مغازه‎داران این شهر پرداختند تا به این وسیله پیام صلح اسلام را به همسایگان غیرمسلمان خود ابلاغ کنند.
توزيع گل در ميان غيرمسلمانان به وسيله زنان مسلمان شهر نيوکاسل انگليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، زنان و کودکان مسلمان در شهر نیوکاسل انگلیس با هدف ابلاغ پیام صلح اسلام به غیرمسلمانان، اقدام به توزیع شاخه های گل در میان مغازه داران این شهر کردند.


زنان و کودکان مسلمان که در خیابان نورثامبرلند شهر نیوکاسل تجمع کرده بودند 500 شاخه گل رز در میان مغازه داران توزیع کردند.
هر شاخه گل با یک کارت همراه بود که بر روی آن حدیثی از پیامبر اکرم(ص) درج شده بود.

 

بر روی یکی از این کارت ها نوشته شده است که پیامبر اسلام (ص) می فرماید: به یکدیگر هدیه بدهید، چرا که هدیه احساسات بد را از قلب انسان دور می کند. مغازه داران شهر نیوکاسل نیز گل های اهدایی از سوی مسلمانان را با اشتیاق فراوان پذیرفتند.

 

مسلمانان می گویند که هدف از این کار معرفی اسلام حقیقی و از میان بردن رویکرد منفی نسبت به اسلام و مسلمانان در انگلیس است.

 

از زمان کشته شدن یک سرباز انگلیسی به وسیله دو مهاجر آفریقایی الاصل تازه مسلمان شده در شهر لندن، مسلمانان انگلیس هدف حملات اسلام ستیزانه بسیاری قرار گرفته اند.

 

مسلمانان شهر نیوکاسل به همین دلیل تصمیم گرفتند که اقدام موثری برای نزدیک ساختن دلهای مسلمانان و غیرمسلمانان انجام دهند./990/ب902/د

ارسال نظرات