۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۷۲۴۲۳
امام جمعه آذرشهر:

حماسه سیاسی معادلات سیاسی غرب را بر هم زد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قره‌سیدی با تشریح بازخوردهای مثبت حضور حداکثری ملت در انتخابات ، خواستار شناسایی و بهره مندی از ظرفیت های به وجود آمده از حماسه سیاسی 24 خرداد شد.
يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراي شهر و روستا

حجت الاسلام میرعلی اکبر قره سیدی، امام جمعه آذرشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز 24 خرداد را روز حماسه و حضور حداکثری مردم در جشن بزرگ ملی ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا چشم جهانیان را خیره کرده است.


وی حضور حداکثری ملت ولایت مدار ایران را مهر تاییدی بر عمق وفاداری به آرمان های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: انتخابات 24 خرداد که با حضور بیش از 70 درصدی مردم همراه بود، نماد عینی همایش اقتدار ملی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران بود.


حجت الاسلام قره سیدی انتخابات 24 خرداد را مصونیت‌بخش نظام اسلامی ارزیابی کرد و افزود: این انتخابات روند رو به رشد نظام در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و دیپلماسی را تسریع خواهد بخشید، این هنر رییس جمهور منتخب است که بتواند از فضای موجود نهایت استفاده در جهت منافع ملی را داشته باشد.


امام جمعه آذرشهر با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خلق حماسه سیاسی گفت: به اذعان تحلیلگران سیاسی جهان، نقش و جایگاه رهبری و مرجعیت در این پیروزی بزرگ ملی غیرقابل انکار است، در حقیقت انتخابات جمعه گذشته تأکیدی دوباره بر شأن، جایگاه و نقش ارزنده ولی فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.


وی با اشاره به جنجال رسانه‌ای و تبلیغی رسانه‌های غربی در جهت حضور کمرنگ مردم در انتخابات 24 خرداد تصریح کرد: با وجود این‌که دشمنان با استفاده از تبلیغات سوء گسترده خود به دنبال کمرنگ جلوه دادن این انتخابات بودند، اما حضور مردم در این عرصه مهم سیاسی توانست حماسه ای را به جهانیان نشان دهد که معادلات سیاسی غرب را بر هم زده است.


حجت الاسلام قره سیدی با تشریح بازخوردهای مثبت حضور حداکثری ملت در انتخابات ، خواستار شناسایی و بهره مندی از ظرفیت های به وجود آمده از حماسه سیاسی 24 خرداد شد و گفت: اقتدار نظام با حضور گسترده مردم در انتخابات محقق شد، همه وظیفه داریم این عزت و اقتدار را با ولایت‌مداری در ادامه مسیر انقلاب حفظ کنیم./935/ت302/س

ارسال نظرات