۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۷۲۵۳۱
به مناسبت جشن‌های دهه مهدویت؛

نمایش رادیویی خورشید پنهان در رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت جشن‌های دهه مهدویت و در آستانه نیمه شعبان، رادیو معارف، سه نمایش رادیویی در برنامه «باغ تماشا» پخش می‌کند.
نمايش راديويي خورشيد پنهان در راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت جشن‌های دهه مهدویت و با فرارسیدن سالروز میلاد خجسته ذخیره خداوند در زمین حضرت حجت‌بن‌الحسن العسکری عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، سه نمایش رادیویی ویژه این ایام از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.
نمایش‌های رادیویی «خورشید پنهان»، «طلوع فردا» و «دیدار» با نگاهی به وقایع و رویدادهای هنگام تولد حضرت حجت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه، برخی ویژگی‌های آن حضرت و احوالات امام حسن عسکری علیه‌السلام در شب میلاد ایشان، به ترتیب روزهای اول تا سوم تیر 1392 در قالب برنامه «باغ تماشا» تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.
این سه نمایش رادیویی در واحد نمایش رادیو معارف به سردبیری و تهیه‌کنندگی و نویسندگی روح‌الله مثنوی و کارگردانی مهدی میرغیاثی، علی فرحناک و محسن صباغ‌زاده و جمعی از هنرمندان رادیو معارف تولید شده است.
برنامه «باغ تماشا» هر روز از ساعت 17:30 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و دوستداران هنرهای نمایشی می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمایش های قبلی می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «باغ تماشا» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ی 
ارسال نظرات