۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۷۲۶۴۴
کوچک زاده:

مشارکت ملت ایران در تعیین سرنوشت خود در دنیا بی نظیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ملت ایران هنوز پس از این که سی و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، به شعارهای خود که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، پایبند هستند، گفت: در دنیا چنین مشارکتی را برای تثبیت جمهوریت سراغ نداریم.
دکتر محمد حسين کوچک زاده، نماينده مجلس شوراي اسلامي

دکتر محمد حسین کوچک زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراز داشت: پیام حضور مردم در انتخابات همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، این است که هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود، رأی اعتماد به نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد دشمنی‌های قلدرهای جهانی هیچ تأثیری روی ملت نداشته و مردم ما خواهان عزت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستند.

کوچک زاده اظهار داشت: ملت ایران پس از اینکه سی و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، به شعارهای خود که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، پایبند هستند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آنچه مسلم است، این است که در منحنی مشارکت مردم در انتخابات‌های گذشته، مشارکت 7/72 درصدی آنها یکی از بهترین و پرشورترین مشارکت‌ها در انتخابات بوده است.

وی گفت: آنچه پیش از انتخابات در عرصه تبلیغات و مناظره‌ها رخ داد، شور و حماسه برای ملت آورد و به روز رأی و اعلام نتایج ختم شد که همان حماسه سیاسی است و در دنیا چنین مشارکتی را برای تثبیت جمهوریت سراغ نداریم، اگر سراغ دارند، نشان دهند.

وی بیان داشت: امیدوارم منتخب مردم حداقل به وعده‌هایی که در دوره تبلیغات داده، پایبند باشد و کسانی که کرسی قدرت اجرایی را به دست می‌گیرند، بدانند که قدرشناسی از ویژگی‌های مثبت دولت‌های گذشته یکی از ویژگی‌های انسان‌های اخلاق مدار و معتدل است.

کوچک زاده افزود: امیدوارم در قالب شادی‌ها و جشن‌هایی که برای پیروزی برگزار می‌شود، جلوی هتک حرمت، توهین و جسارت نسبت به افراد مختلف گرفته شود، که اگر چنین نشود، به پای کسانی که مدعی اعتدال هستند، نوشته می‌شود./956/ت302/ج

ارسال نظرات