۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۷۲۸۳۸
آیت الله طه محمدی:

مراسم نیمه شعبان پرشور برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه همدان با اشاره به ضرورت پرشور برگزار کردن مراسم نیمه شعبان بیان داشت: مردم سعی کنند مراسم‌های نیمه شعبان را فراتر از اماکن دینی و مساجد در مکان های عمومی و سطح شهر برگزار کنند.
در آستانه نيمه شعبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز همدان مردم را به رعایت تقوای الهی در زندگی فراخواند و اظهار داشت: تقوا در زندگی انسان‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند از این رو مردم در همه حال نباید از این مسأله غافل باشند.

وی حوزه‌های علمیه و مردم را به تحقیق و پژوهش در درباره زندگی مبارک امام زمان(عج) فراخواند و افزود: حوزه‌های علمیه و مردم باید در درباره شخصیت امام عصر(عج) تحقیق و پژوهش داشته باشند و این امر را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه همدان درادامه مفهوم انتظار را مورد بررسی قرار داد و خاطرنشان کرد: ما در دنیا دو نوع انتظار داریم که انتظار غلط و انتظار سازنده از زیر مجموعه‌های آن است؛ از این رو بهترین انتظار همان منتظر بودن سازنده است که در آن فرد باید از گناهان دوری کند تا برای ظهور امام عصر(عج) گامی نهاده باشد.

وی بیان داشت: امروز مردم دنیا به یک دادرسی نیاز دارد تا آن‌ها را از وضع کنونی دنیا نجات دهد و اگر مردم این دهکده جهانی به عنوان یک منتظر واقعی باشند امام(عج) خواهد آمد.

آیت الله طه محمدی همچنین از فعالیت ضد شیعی رسانه های دنیا سخن گفت و ابراز داشت: 187000 رسانه خارجی اعم از تصویری و رادیو و جراید بر ضد شیعیان فعالیت می‌کنند و با توجه به این مسأله اگر مردم در راه دین ثابت قدم باشند اجر و ثواب بالایی خواهند برد.

امام جمعه همدان در پایان با قدردانی از حضور مردم در انتخابات و دعوت آن‌ها به پرشور اجرا کردن مراسم‌های نیمه شعبان تصریح کرد: مردم سعی کنند مراسم‌های نیمه شعبان را از مساجد به خیابان‌ها بکشانند تا هم چون انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمن باشد./957/پ201/س 

ارسال نظرات