۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۷۲۸۵۹

همایش «قرآن؛ پیام الهی» در کانادا برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ همایش «قرآن؛ پیام الهی ـ به سوی شادی، موفقیت و اعتدال در زندگی» روزهای دوم و سوم شهریورماه در کانادا برگزار می‌شود.
قرآن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش «قرآن؛ پیام الهی ـ به سوی شادی، موفقیت و اعتدال در زندگی» روزهای دوم و سوم شهریورماه سال جاری در شهر انتاریوی کانادا برگزار می‌شود.

 

این همایش به همت دایره اسلامی شمال آمریکا(ICNA) با هدف ترغیب مسلمانان به احیای روحیه اسلامی در زندگی خود و دعوت از دیگران به سوی پیام جهانی اسلام برگزار خواهد شد.

 

در این گردهمایی علاوه بر برگزاری سخنرانی‌های متعدد در مورد قرآن کریم، نمایشگاه‌هایی با موضوعات آموزش، اقتصاد، هنر، طب و ادبیات اسلامی برپا می شود.

 

«امیر محمد عبدالودود»، رییس شعبه کانادای دایره اسلامی شمال آمریکا، «عبدالرحیم گرین»، تازه‌مسلمان و سخنران آمریکایی، «یوونه ریدلی»، تازه‌مسلمان، روزنامه‌نگار و مبلغ بریتانیایی و شیخ «عبدالله ادریس علی»، معاون انجمن اسلامی شمال آمریکا(ISNA) از جمله 21 سخنران این همایش هستند.

 

دایره اسلامی شمال آمریکا(ICNA) یکی از بزرگترین سازمان‌های مستقل و غیردولتی مسلمانان در حوزه شمال آمریکا است که به صورت فعال در زمینه ارائه خدمات آموزشی به مسلمانان و غیرمسلمانان این منطقه فعالیت می‌کند./982/ب101/د

ارسال نظرات