۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۷۲۹۰۷
آیت الله نابلسی:

دولت باید مرزها را به روی تروریست‎ها ببندد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر صیدای لبنان بر لزوم توجه دولت به بستن مرزها به روی نیروهای تروریستی و مسلح تأکید کرد.
شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته که در این حوزه برگزار شد وضعیت منطقه را نابسامان توصیف کرد و بیان داشت: لبنان با توجه به تصمیم کشورهای خارجی مبنی بر مسلح کردن تروریست‎ها و افزایش ناامنی در منطقه، وارد مرحله بسیار خطرناکی شده است.

 

وی افزود: رویدادهای چند روز اخیر لبنان نشان داد که ناامنی در این کشور از سوی آمریکا و مزدوران آن ناامنی مدیریت می شود و آنان درصدد ایجاد جنگ داخلی و تضعیف نیروهای امنیتی هستند.

 

آیت الله نابلسی تصریح کرد: دشمنان می خواهند لبنان را به سوریه ای دیگر مبدل سازند، نبابراین ملت باید هوشیار بوده و اجازه تضعیف دولت و مقاومت را ندهد.

 

وی بر لزوم کنترل مرزهای لبنان برای ممانعت از ورود تروریست ها تأکید کرد و ادامه داد: رفت و آمد نیروهای تروریستی به لبنان سبب گسترش ناامنی و شعله ور شدن فتنه مذهبی در این کشور می شود.

 

خطیب جمعه شهر صیدا خاطر نشان ساخت: تضعیف دولت و ارتش به قرار گرفتن کشور در سراشیبی منجر می شود و همگان باید با این توطئه مقابله کنند.

 

وی در پایان اظهار داشت: گروه هایی که در جنگ 33 روزه به القای ناامیدی می پرداختند هم اکنون درصدد تضعیف دولت و ارتش هستند./994/ب901/د

ارسال نظرات