۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۷۲۹۱۲
یکی از علمای لبنان:

برخی حاکمان عرب به جاسوسی برای صهیونیست‎ها مشغول هستند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه منطقه برج البراجنه بیروت از به فراموشی سپردن مسأله فلسطین از سوی برخی حاکمان عرب به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت که این افراد به عنوان جاسوس صهیونیست‎ها فعالیت می‎کنند.
شيخ احمد قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان، خطیب جمعه منطقه برج البراجنه بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته که درمسجد امام حسین(ع) برگزار شد، سیاست لبنان را سست توصیف کرد و گفت: لبنان در مرحله بسیار سخت و خطرناکی قرار دارد. دشمنان درصدد به چالش کشیدن لبنان و ایجاد جنگ داخلی در این کشور هستند.

 

وی افزود: مردم لبنان به دلیل جنایت های گروه های تروریستی و تکفیری در حالت اضطراب، تنش و عدم امید به آینده زندگی می کنند.

 

حجت الاسلام قبلان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مسأله فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه برخی حاکمان عربی هیچ علاقه ای به فلسطین و قدس و مسجد الاقصی ندارند و کرامتی برای ملت مظلوم فلسطین قائل نیستند. این افراد در جنگ 33 روزه نیز اطلاعات نظامی حزب الله را در اختیار صهیونیست ها قرار داده و با نام اسلام در حال خدمت رسانی به دشمنان اسلام هستند.

 

خطیب جمعه منطقه برج البراجنه بیروت بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: مسلمانان باید هوشیار باشند و در دام فتنه مذهبی و طایفه ای گرفتار نشوند.

 

وی تأکید کرد: متاسفانه فتنه مذهبی در شهرهای لبنان در حال گسترش است. از شهروندان لبنانی می خواهیم منطق و عقلانیت خود را حفظ کرده و به فکر وحدت لبنان باشند./994/ب901/د

ارسال نظرات