۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۷۳۰۲۸

پخش تلاوت‌های قاریان مشهور جهان اسلام از رادیو قرآن قطر در ماه رمضان

خبرگزاری رسا ـ رادیو قرآن قطر برنامه‌های مختلفی از جمله تلاوت‌های قاریان مشهور جهان اسلام را برای پخش از این رسانه در ماه رمضان سال جاری در نظر گرفته است.
قرآن مجيد

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه «العرب» چاپ قطر، طبق برنامه‌های اعلام‌شده از سوی مؤسسه رسانه قطر، رادیو قرآن این کشور در ایام ماه رمضان به اجرای برنامه‌های مختلفی اقدام خواهد که 7 برنامه از این برنامه‌ها به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

 

«فتوا»، «روزه و سلامتی»، «اهل القرآن»، «نسیم‌های رمضان»، «شبانگاه»، «سهم عارفان»، «ذکرهای صبحگاهی»، « فواید زکات»، «سیره نبوی»، «نبض»، «رویدادهای رمضانیه» و «اعجاز تصویری» از عناوین برنامه‌های اعلام‌شده است.

 

در برنامه فتوا، یکی از علمای مسلمان به سؤالات شنوندگان رادیو قرآن قطر درباره مسائل دینی و دنیوی پاسخ خواهد داد و برنامه روزه و سلامتی نیز فواید روزه و تأثیر آن بر سلامت انسان را تبیین می کند.

 

برنامه اهل‌القرآن نیز به منظور تشویق شنوندگان به قرائت و ترتیل قرآن کریم در ماه رمضان از رادیو قرآن قطر پخش خواهد شد و زمان این برنامه ساعت 16 به وقت محلی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه است.

 

بخشی از برنامه‌های این رسانه نیز به پخش تلاوت‌های قاریان مشهور جهان اسلام و سرودهای دینی درباره رمضان اختصاص یافته است./994/ب102/د

ارسال نظرات