۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۷۳۱۹۸

اعلام آمادگی مرکز مدیریت برای برگزاری دوره ضمن خدمت در استان‌ها

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور اساتید معاونت آموزش و امور حوزه‌های علمیه با اشاره به این‌که ما در یک توسعه و رشد متوازن می‌توانیم مدارس علمیه خوبی داشته باشیم، گفت: ما اعلام کردیم که هر استانی که ظرفیت و آمادگی برگزاری کارگاه‌ها و آموزش‌های ضمن خدمت را دارد به مرکز اعلام کند.
معاونت آموزش حوزه هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجتبی فاضل، مدیرکل امور اساتید معاونت آموزش و امور حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز دوم تیرماه در اجلاسیه معاونان آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه سراسر کشور در اردوگاه شهید حقانیتهران  با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه فرمودند چه خوب است که فضلا به استان خود جذب شوند، گفت: نخستین استانی که در این زمینه قدم برداشت گلستان بود.

وی با بیان این‌که امروز بدنه اساتید حوزه‌های علمیه کشور، بدنه جوانی است که به‌شدت آسیب‌زا است، اظهار داشت: تدریس در پایه اول و دوم حوزه را باید کسانی به‌عهده بگیرند که نه تنها از حیث علمی بلکه از حیث انگیزه هم بر طلاب اثرگذار باشند.

 مدیرکل امور اساتید معاونت آموزش و امور حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت، بیان داشت: ما اعلام کردیم که هر استانی که ظرفیت و آمادگی برگزاری کارگاه‌ها و آموزش‌های ضمن خدمت را دارد به مرکز  اعلام کند.

 حجت‌الاسلام فاضل ابراز داشت: ما در یک توسعه و رشد متوازن می‌توانیم مدرسه علمیه خوبی داشته باشیم./956/پ203/ع

ارسال نظرات