۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۷۳۵۲۳

دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه به پنج رشته خبر داد.
قرآن و حديث
به گزارش خبرگزاری رسا ، هادی حجت، معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: با راه‌اندازی رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی، مجموعه رشته‌های این دانشگاه در این مقطع برای سال تحصیلی جدید به پنج رشته افزایش یافت.
وی افزود: در سال تحصیلی جدید در مجموع 23 رشته و گرایش در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا در این دانشگاه اجرا می‌شود.
معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث به رشته‌های دایر در مقطع کارشناسی این دانشگاه برای دوره‌های حضوری و مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه قرآن و حدیث در دوره‌های حضوری از طریق آزمون سراسری در( قم و تهران) به شیوه متمرکز با شرایط خاص از طریق مصاحبه ورودی از میان خواهران در رشته‌های «علوم حدیث» و «علوم قرآن و حدیث» در شهر مقدس قم و رشته‌های «علوم حدیث»، «علوم و معارف قرآن»، «کلام اسلامی» و «فقه و حقوق اسلامی» در پردیس تهران از هر سه گروه آزمایشی دانشجو می‌پذیرد.
حجت در ادامه افزود: زمان برگزاری مصاحبه از داوطلبان مراجعه‌کننده در روزهای پایانی مردادماه یا در روزهای نخست شهریورماه پس از دریافت اسامی از سازمان سنجش در محل دانشگاه(در قم و پردیس تهران) است.
وی ادامه داد: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی، در شهریور ماه از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث در پایان به شیوه پذیرش دانشجو در دوره‌های مجازی پرداخت و خاطرنشان کرد: دانشگاه قرآن و حدیث همچنین برای دوره های مجازی به شیوه متمرکز از میان خواهران و برادران در رشته‌های «علوم حدیث» و «علوم و معارف قرآن» از هر سه گروه آزمایشی با شرط معدل و بدون مصاحبه دانشجو می‌پذیرد.
وی در این باره اضافه کرد: داوطلبان می بایست همزمان با ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش، کد رشته محل‌های این دانشگاه را انتخاب و پس از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش، برای ثبت‌نام نهایی برابر جدول زمانی اعلام شده به دانشگاه مراجعه کنند.
شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.qhu.ac.ir مراجعه کنند./907/د102/ی
ارسال نظرات