۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۷۳۵۶۳
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

مسؤولان تلاش و همت مضاعف در حل مشکلات چهارمحال و بختیاری داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که باور نداشتن به توانمندی های درون استانی، مهمترین علت عقب افتادگی استان در همه عرصه ها است، گفت: توانمندی ها و زیر بناهای استان در همه عرصه ها بسیار بالا و ستودنی است اما متأسفانه به این توانمندی ها باور نداریم و این سبب عقب ماندن استان است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امروز در دیدار با صنعتگران، تجار و تولیدکنندگان این استان، به دغدغه اصلی خود در بدو ورود به استان اشاره کرد و گفت: توجه به امور استان و مشکلات آن از دغدغه های اصلی بنده است که بارها و در محافل گوناگون آن را عنوان کرده ام.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به نقش نظارتی خود در مسائل و امور استان اشاره کرد و ادامه داد: بنده مسؤول اجرایی نیستم و فعالیت های اجرایی هم وظیفه بنده نیست اما بر کارهای استان نظارت دارم و نمی توانم از برخی امور بی تفاوت عبور کنم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: حیطه نظارتی بنده اقتضا می کند که مشکلات و دغدغه های شما را بدانم و از مسؤولان و متولیان مربوطه مطالبه کنم، اما اگر شما بر این باور باشید که گفتن ها بی فایده است، دیگر نباید به حل مشکلات امیدی داشت.

امام جمعه شهرکرد یأس و ناامیدی را مهم‎ترین عامل شکست بیان کرد و افزود: یکی از ضرورت های انقلاب اسلامی امید است که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر آن تأکید فراوان داشته اند.

حفظ حرمت مسؤولان نظام به معنای عدم مطالبه گری از آنها نیست

رییس شورای حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری بر رعایت حریم و حرمت ها اشاره کرد و ابراز داشت: باید حریم و حرمت مدیران و مسؤولان نظام حفظ شود اما این بدان معنی نیست که از آن ها مطالبه صورت نگیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بر حفظ حریم و حرمت مردم نیز تأکید کرد و ادامه داد: عدم برخورداری استان چهارمحال و بختیاری در همه عرصه ها، مهمترین دغدغه بنده در استان است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به نارسایی های استان در عرصه های گوناگون افزود: برای بنده بسیار دشوار است که مشکلات و نیازهای استان در خود استان حل نمی شود اما به راحتی در استان های همجوار، تأمین و برطرف می شود.

باور نداشتن به توانمندی های درون استانی مهم ترین علت عقب افتادگی چهارمحال و بختیاری است

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که باور نداشتن به توانمندی های درون استانی، مهمترین سبب عقب افتادگی استان در همه عرصه ها است، اظهار داشت: توانمندی ها و زیر بنا های استان در همه عرصه ها بسیار بالا و ستودنی است اما متأسفانه به این توانمندی ها باور نداریم و این عامل عقب ماندن استان است.

دستیابی به دستاوردهای عظیم در گرو استفاده از فرصت ها است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که بارها در جمع شورای اداری استان، مشکلات و نارسایی ها را عنوان کرده ام، افزود: باید همه با هم یک صدا و متحد به مسائل استان توجه کنیم و بی تفاوت نباشیم که به یقین اگر بی تفاوتی بر استان حاکم شد آن روز، روز سقوط استان است.

وی ارتقا همه جانبه استان را در همه عرصه ها خواستار شد و گفت: همواره مشکلات و نارسایی ها را بگویید و از گفتن ها نترسید و بدانید که اگر از فرصت ها استفاده کردیم، به همه چیز خواهیم رسید./9457/پ202/غ

ارسال نظرات