۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۷۳۶۵۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شهادت بهشتی پیوند مردم با آرمان‎های نظام را استحکام بخشید

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که شهیدان فاجعه هفتم تیرماه به ویژه شهید بهشتی به معنای واقعی تربیت یافته فرهنگ دین اسلام و قرآن بودند و خدایی شدند، افزود: شهادت این بزرگواران نیز، جامعه را قرآنی کرد و راه انقلاب، بیش از گذشته روشن شد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار با اعضا ستاد بزرگداشت هفتم تیر این استان، اظهار داشت: فاجعه غم انگیز هفتم تیر 1360 که شهادت ده ها تن از نیروهای متعهد، مومن و فداکار انقلاب و طیف برجسته ای از نخبگان، شخصیت ها و سرمایه های انسانی کارآمد و مؤثر کشور را به دنبال داشت از وقایع عبرت آموزی است که همواره می تواند رسوایی منافقین و مدعیان حقوق بشر را در معرض جهانیان قرار دهد.

 


حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: این فاجعه، مظلومیت شهید بهشتی و یاران انقلاب را نشان داد و اگر چه باعث شد جمعی از نیروهای خدوم نظام به شهادت برسند، ولی مردم را در تحقق آرمان های انقلاب خود مستحکم تر کرد.

 


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به اخلاص شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: بدانید و آگاه باشید که اگر برای خداوند خالص شدید همانند شهید بهشتی، بزرگ می شوید.

 


امام جمعه شهرکرد با توجه به تخریب های علیه شهید بهشتی در زمان حیاتش، اظهار داشت: اگر انسان در تمام مراحل زندگی خود را به خدا بسپارد و از او کمک بخواهد، خداوند نیز از او دفاع می کند و دیگر در مقابل حرفای دیگران باکی ندارد.


رییس شورای حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که انقلاب اسلامی همانند گذشته نیازمند انسان هایی سراسر اخلاص است، افزود: بکوشیم که حیات و مرگمان همانند شهید بهشتی در راه دفاع از ارزش های اسلامی باشد و باعث حرکت انقلاب شود.


رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که شهیدان فاجعه هفتم تیرماه به ویژه شهید بهشتی به معنای واقعی تربیت یافته فرهنگ دین اسلام و قرآن بودند و خدایی شدند، افزود: شهادت این بزرگواران نیز، جامعه را قرآنی کرد و راه انقلاب، بیش از گذشته روشن شد.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با توصیه به مدیران دستگاه های اجرایی استان در خدایی شدن و خدایی کردن نیت ها، اضافه کرد: عزت و بزرگی بندگان به دست خداست و تنها باید از خداوند بزرگی طلب کنیم.

 


رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اضهار داشت: دشمن به خیال واهی خود فکر می کند با شهادت افرادی نظیر دکتر بهشتی می تواند راحت به اهداف خود دست یابد، در حالی که منش، ایده، تفکر و فکر این بزرگواران در جامعه ترویج پیدا کرده است و جوانان نیز از آنان به عنوان الگو استفاده می کنند.

 

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با محکومیت کشتار شیعیان در مصر، اظهار کرد: فرهنگ مسلمانان نشأت گرفته از اسلام ناب نبوی و علوی است، به طوری که عمق و حقیقت این فرهنگ، استکبارستیزی و اجرای عدالت و صلح و صفا در جامعه بشری است.

 

 

وی اظهار داشت: ترس از رشد فرهنگ عدالت‌طلبانه شیعه موجب شده است استکبار بدون ذره‌ای ترحم و در اوج شقاوت عزیزان شیعه را به خاک و خون بکشد که به‌طور قطع نشأت گرفته از خوی استکبارگری آ‌ن‌ها و ترفندی برای مانع رشد این فرهنگ شدن است.

 

 

وی ایجاد تفرقه در جهان اسلام را از دیگر ترفندهای استکبار برای تضعیف این فرهنگ دانست و تصریح کرد: با غفلت مسلمانان، استکبار همواره از ظرفیت‌های جهان اسلام علیه خود آنان استفاده می‌کند./9457/پ203/ب

ارسال نظرات