۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۷۴۲۱۴
جنبش 14فوریه بحرین:

اخوان المسلمین با دشمنان مقاومت متحد شده است

خبرگزاری رسا ـ جنبش 14 فوریه بحرین تظاهرات میلیون مردم مصر را انقلاب جدیدی دانست و بیان داشت که مرسی و اخوان المسلمین با متحدان مقاومت اسلامی متحد شده‎اند.
جنبش ياران انقلاب 14 فوريه بحرين محمد مرسي رييس جمهور مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش 14 فوریه بحرین امروز در بیانیه‎ای به بررسی تحولات مصر پرداخت و خاطرنشان ساخت: میلیون‎ها نفر روز گذشته در استان‎های مختلف مصر علیه نظام حاکم در این کشور تظاهرات کردند. اخوان المسلمین با گروه های سلفی همپیمان شده تا انقلاب مصر را که قرار بود علیه استکبار جهانی باشد و به بسته شدن سفارت رژیم صهیونیستی منجر شود را منحرف کنند.


در این بیانیه آمده است: مردم مصر از همکاری اخوان المسلمین با گروه‎های تکفیری و متحد شدن با دشمنان مقاومت اسلامی به ویژه سوریه، حزب الله لبنان و فلسطین خشمگین شده‎اند. آنان خواهان قطع دست‎های آمریکا، رژیم اشغالگر صهیونیستی، کشورهای غربی و عربی در مصر شدند. ملت مصر همچنین بر قطع روابط با اسرائیل غاصب و تعطیلی سفارت آن در مصر پافشاری می‎کند.


جنبش 14 فوریه بحرین افزود: مصری‎ها محمد مرسی را یک فرد خیانت‎کار می‎دانند و به همین علت از همه معارضان دعوت کرده‎اند که بار دیگر چادرهای خود را در میدان التحریر و سایر میدان‎ها برپا کنند.

 

این جنبش تأکید کرد: مرسی و اخوان المسلمین درصدد منحرف کردن مسیر انقلاب و حرکت تحت افکار سلفی‎های جنایتکار و شیخ‎های وهابی و سلفی همانند یوسف القرضاوی هستند. نظام حاکم مصر بازیچه دست آمریکا و متحدان غربی و عربی قرار گرفته و آمریکا به وسیله این نظام درصدد ضربه به خط مقاومت در سوریه، لبنان و فلسطین است.

 

این جنبش اظهار داشت: حضور مرسی در همایش تکفیری‎های وهابی که دو هفته گذشته در قاهره برپا شد، موجب قطع رابطه دیپلماتیک با سوریه و قتل وحشیانه شیخ حسن شحاته شد. مردم مصر با مشاهده این نتایج و عملکرد ضعیف اخوان المسلمین در یک سال گذشته به خیابان ها آمده و شعار «مرسی برو» را سردهند./994/ب902/د

ارسال نظرات