۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۷۴۳۵۰
حجت‌الاسلام والمسلمین اختری:

توطئه‌های آمریکا در منطقه سبب گرایش بیشتر به اسلام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به این‌که دشمنان می‌خواهند اختلافات طائفه‌ای و مذهبی را گسترش دهند، توطئه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه را سبب گرایش بیشتر جهانیان به اسلام دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسن اختري، رييس مجمع جهاني اهل‌بيت(ع)

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) صبح امروز سه شنبه یازدهم تیر ماه در مراسم بزرگداشت شیخ حسن شحاته که از سوی مجع جهانی اهل بیت(ع) و مجمع جهانی تقریب مذاهب سلامی در مسجد ارک تهران برگزار شد، آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس را پشت پرده این جنایت عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی به شدت تلاش می کند تا در کشورهای اسلامی تفرقه بیندازد و مسلمانان را روبروی هم قرار دهد.

 

وی با اشاره به این‌که دشمنان می‌خواهند اختلافات طائفه‌ای و مذهبی را گسترش دهند، اظهار داشت: آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی مانند عربستان سعودی و قطر با در اختیار قرار دادن پول‌ و سلاح‌ به گروه‌های تندرو و پشتیبانی‌های سیاسی و بین‌المللی از آنها به‌ویژه به گروه‌های به اصطلاح معارضه در سوریه به دنبال این هستند که در میان مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری با بیان این مطلب افزود: با توجه به موج بیداری اسلامی، امروزه اقبال زیادی در دنیا نسبت به اسلام و مکتب اهل بیت(ع) وجود دارد، اما دشمنان می‌خواهند با این مسائل در برابر حرکات، موج، بیداری، اوج گیری و رشد اسلام خواهی در دنیا را بگیرند.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: امروز اندیشه ناب حضرت امام(ره) و اندیشه‌های ناب اسلام محمدی(ص) به‌ویژه در کشورهای عربی، شمال آفریقا و خاورمیانه درحال گسترش است و دشمنان می‌خواهند با ایجاد این اختلافات، ترورها، قتل و انفجارها جلوی گسترش آن را بگیرند.

 

وی با بیان این‌که ما معتقد هستیم که در طول تاریخ برای مقابله با اسلام و مکتب اهل بیت(ع) توطئه‌های زیادی در دنیا شد و دشمنان در برابر اهل بیت(ع) ایستادند، اظهار داشت: حتی رهبران و ائمه اطهار(ع) را به شهادت رساندند اما امروز شاهد هستیم که مکتب اسلام و تشیع در دنیا در حال گسترش است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری تأکید کرد: قطعا این توطئه‌هایی که آمریکایی‌ها با هم‌پیمانان خودشان در منطقه انجام می‌دهند نه تنها نمی‌تواند جلوی گسترش اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و اندیشه‌های امام(ره)، انقلاب اسلامی و اندیشه‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را بگیرد بلکه سبب می‌شود که بسیاری از خود بپرسند این چه مکتبی است که اینچنین مورد مقابله قرار می گیرد.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) خاطر نشان کرد: انشاالله شاهد پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر اسلام و مکتب اهل بیت(ع) خواهیم بود./956/ب202/د

ارسال نظرات